Gå til innhold

Fortalt sjef og kolleger nyheten ?


SuperMuffin

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg orker mange dager igjen på jobb springende på do, konstant kvalm og med diare.. Prøvd å holde ut i håp om at det var bare et kortvarig blaff, men ser ikke sånn ut..

 

Hva sier/har dere sagt til sjef og kolleger ? Ønsker å holde det hemmelig litt til, er jo ikke lengre en 5+0.. 

Sjef er det jo ikke noe problem å si det til, men blir vel litt spekulasjoner hos kolleger om jeg forsvinner i noen uker uten god forklaring ? Bedre å si det selv ? Eller skylde på virus i noen uker og så si det ?

 

Hva har dere sagt på jobb forresten ? Ikke lyst til å si det så tidlig, men blir en del spekulasjoner om man forsvinner i noen uker uten god forklaring.. hehe.. må jo si det til sjefa, men resten av gjengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnehage har sakt det til mine assistenter og så til pedagog gruppen.

Jeg har ikke sakt det til sjefen og venter til etter 3 måneder ril jeg sier det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til sjefen min da jeg ikke har lov til å utføre enkelte av arbeidsoppgavene mine når jeg er gravid (jobber med stråling). Da får kollegaene mine automatisk vite om det også for de må overta vaktene mine.. Men sånn er det jo for alle på arbeidsplassen vår, så vi har vel slått oss til ro med at sånn er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal fortelle det etter tidlig ultralyd neste uke, om alt er bra da. Har ikke lyst til å fortelle så tidlig, men slik det er blitt føler jeg at jeg ikke har noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått meg legetime i dag, så blir nok å sykemelde meg for nå er eg så dårlig og sliten. Må legge meg på sofaen eller i sengen hver dag etter jobb, og det er ikke bare bare med en på 16mnd, han må sitte i sengen ved siden av meg eller på gulvet å leke. Kommer nok til å si det til ledelsen i dag, men be om at de holder det hemmelig, slik at de kan søke om å få dekket sykepengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har ikke sagt det ennå. Jeg er ringevikar og er redd det skal gjøre at jeg ikke får flere vakter. Det er kamp om vaktene som det er...men det vil vel synes snart uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...