Gå til innhold

Første kontroll?


mamma95

Anbefalte innlegg

Testet positivt idag tidlig og er bare 4+3( eller babyverden appen går utifra termin 40+2 men jordmor gikk utifra 40+3 sist?!)

Det er tre år siden sist jeg ble gravid, så husker ikke når jeg bestilte første kontroll. Skal jeg vente noen uker,? Eller bare bestille nå til En gang mellom uke 8-12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i dag i forbindelse med noe annet, men fortalte om graviditeten. Tok bare graviditetstest, men skal inn på første svangerskapskontroll første uken i juli. Da er jeg 11 uker på vei. Jeg skulle gjerne kommet litt før, men det er vel kanskje ikke noe poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag i forbindelse med noe annet, men fortalte om graviditeten. Tok bare graviditetstest, men skal inn på første svangerskapskontroll første uken i juli. Da er jeg 11 uker på vei. Jeg skulle gjerne kommet litt før, men det er vel kanskje ikke noe poeng :)

Eg skal ikke før eg er 12+3 . Legen sa at pågrunn av blodprøvene som skal taes skal en ikke inn på første kontroll før 12 fullgåtte uker. Sist gang var det kontroll mellom uke 8-12 som var vanlig, så når eg gikk med min sønn var eg når eg var 8+4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig! Har så lyst på tidlig ultralyd, meen finst ikke mange alternativ her.. 😢 Og å få legen til å henvise skal vel liitt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...