Gå til innhold

Kvalm


TonjePrinsesså

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp!!! Jeg er konstant kvalm oc kaster opp mye hver eneste morgen. Klør en del i halsen og kjenner det trigger oppkast Delux på kvelden. Jeg er kjempe lei av dette og har ingen energi lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endel kvalme til tider her også, har fått afipran til legen. Hoster endel pga en tørrflekk i halsen, så jeg brekker meg bare værre. Huff, føler med deg, håper du blir bedre snart. Hør med f.l om noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er uggen til den store gullmeldaljen her.. kaster ikke mye opp, men føler meg konstant sjøsyk og har kraftig diare(???) Det er nytt for meg..  Regner med oppkast kommer snart, kom fort sist gang, så føler med dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diaren er meldt sin ankomst for to dager siden. Men før det var jeg forstoppet. Jeg kaster opp alt jeg spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er så kvalm! Konstant uggen, med noen små avbrekk. Kaster ikke opp. Men kombinert med svimmelhet og trøtthet, er dette som å være sammenhengende fyllesyk😟 Hvordan gjør dere det med jobb i denne tiden? Sliter med å få gjort noe særlig slik det er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat samme som du beskriver Wella82, i tilegg til diaré. Trodde ikke det var vanlig når man var gravid.. vurderer å sykemelde meg en periode for er ikke lett på jobb nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått sykemelding noen uker nå. Håper det blir bedre. Skal jobbe litt, får se hvordan det går. Ligger bare i senga etter jobb, med gardinene trukket for. Føles ikke bra når det endelig er fint vær.. Har tatt en del blodprøver, spent på om de finner noe. Eller om jeg bare er en sånn som reagerer sterkt på hormonforandringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt til 24.juni.. Brekker meg av alt og er konstant trøtt og kvalmen kommer i bølger gjennom dagen. Gler meg til det blir bedre.. Håper det blir det 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips mot kvalme:

- Drikk frisk juice som feks eplejuice. ( kan blandes med farris naturell for litt fres)

- spis friske bær og frukter!

- spise lovehearts ( funker både mot kvalme og halsbrann! :) )

 

Dette funka for meg hvertfall😉

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...