Gå til innhold

Noen med erfaring rundt Fit Line / cell reset


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer både pga manglende energi og 10-15 kg overvekt.

Noen som har erfaring med det?

 

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg gikk på fire ukers kur. Gikk ned 6 kilo alt er gått  på igjen.

Er meningen du skal fortsette med disse produktene som et kosttilskudd.

 

Jeg vet at mange som har forskjellige helseplager blir bedre etter å ha gått på dette, mer energi, lavere blodtrykk osv.

jeg synes ikke at jeg ble så veldig energisk selv.



Anonymous poster hash: e90d4...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var HELVETTESUKER

Grusomt. Hadde kun en effekt, at jeg gikk ned 4 kg

Låg på meg etterpå

 

Anonymous poster hash: 2c8a8...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var HELVETTESUKER

Grusomt. Hadde kun en effekt, at jeg gikk ned 4 kg

Låg på meg etterpå

 

Anonymous poster hash: 2c8a8...9d0

Uff da. Men altså - hva spiser man?

 

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser kun fisk og fjærkre den første uka. Ikke salt ingenting av tilsetning. Kun olje og urter er lov. Så blir det gradvis lov med noe mer variasjon. Skyr med frø.  Grønnsaker (ikke poteter eller annet med mye stivelse) og salat.



Anonymous poster hash: e90d4...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du spiser kun fisk og fjærkre den første uka. Ikke salt ingenting av tilsetning. Kun olje og urter er lov. Så blir det gradvis lov med noe mer variasjon. Skyr med frø. Grønnsaker (ikke poteter eller annet med mye stivelse) og salat.

 

Anonymous poster hash: e90d4...c4f

Høres jo ikke såååå gæærnt ut det da....?

(Har overlevd på 5 ukers pulverkur før, er dette værre?)

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første uken: 2 egg til frokost.

150 gram kylling eller laks eller mager fisk til 3 andre måltid. I tillegg de ekle kost tilskuddene

INGEN salt. Bare urter.

Uken etter kan du spise litt salat. 100 gram.

Kun grønnsaker som vokser over jorden

 

Osv.

 

Anonymous poster hash: 2c8a8...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke så ille, du blir jo mett på proteiner. Tror det hjelper om du spiser egg, da er det litt mulighet for variasjon.



Anonymous poster hash: e90d4...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned syv kilo. Og fikk en underlig form for energi, føltes som jeg svevde. Kylling og fisk og to egg flrste uke. Så grønne grønnsaker,tomat, youghurt, litt rødt kjøtt og litt brød i tillegg de keste fire ukene. Tenkte at jeg skal aldri spise kylling mer da kuren var slutt. Drikke kun vann, kaffe, te. Ikke sukker eller salt, kun urter. Steke i olje ellet usaltet dmør. I tillegg kommer alle produktene man skal ta, og som jeg sluttet med etter endt kur. I løpet av ett år hadde jeg lagt på meg til hjem alt.

 

Anonymous poster hash: 844b2...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går dette ut på? Har aldri hørtom dette før



Anonymous poster hash: 4b6a4...743
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med kunstig søtt på denne kuren da? Jeg er veldig avhengig av cola zero eller fun light i vannet. Og suketter i teen...

Er det lov?

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med kunstig søtt på denne kuren da? Jeg er veldig avhengig av cola zero eller fun light i vannet. Og suketter i teen...

Er det lov?

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Ikke lov

 

Anonymous poster hash: 2c8a8...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Skal man gjennomføre cellRESET er det viktig å kjøpe dietten på rett sted. Det er mange bleke kopier av cellRESET der ute der innholdet har blitt endret på, noe som gir dårligere resultat en forventet.

 

cellRESET består av to faser, og er på ingen måte over etter 28 dager.

 

Det er mange som forhandler dietten, uten noen form for kunnskap om cellRESET eller hvordan dietten fungerer. Oppfølgingen blir deretter etter 28 dager, noe som ofte går utover forbrukeren.  

 

Ofte lurt å spørre vedkommende du planlegger å kjøpe av om bakgrunn og kompetanse...når dette er sagt, så er ikke cellRESET en slankekur, men en helsekur, som virker effektivt på tilstander som faller innunder Metabols Syndrom. 

 

Fettforbrenning er bare en bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres jo ikke såååå gæærnt ut det da....?

(Har overlevd på 5 ukers pulverkur før, er dette værre?)

 

Anonymous poster hash: 84581...418

Hei

Har skrevet litt om tema lengre nede i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man gjennomføre cellRESET er det viktig å kjøpe dietten på rett sted. Det er mange bleke kopier av cellRESET der ute der innholdet har blitt endret på, noe som gir dårligere resultat en forventet.

 

cellRESET består av to faser, og er på ingen måte over etter 28 dager.

 

Det er mange som forhandler dietten, uten noen form for kunnskap om cellRESET eller hvordan dietten fungerer. Oppfølgingen blir deretter etter 28 dager, noe som ofte går utover forbrukeren.  

 

Ofte lurt å spørre vedkommende du planlegger å kjøpe av om bakgrunn og kompetanse...når dette er sagt, så er ikke cellRESET en slankekur, men en helsekur, som virker effektivt på tilstander som faller innunder Metabols Syndrom. 

 

Fettforbrenning er bare en bivirkning.

Det er ikke lov med reklame

 

Anonymous poster hash: 4b6a4...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har kun kjempe erfaring med dette. Har gått ned 10 kilo. Fått masse enrgi. Prøvene hos legen er så bra nå att jeg har sluttet med levaxin for lavt stoffskifte. Sover som en baby og har nå overskudd laaaaaangt over det jeg forventet. Hodepine har jeg nesten heller ikke lenger. Kan ikke annet enn å anbefale å prøve fra min side. :) Kun hatt positive erfaringer. Det samme har min mann og forøvrig hele slekta. Etter vi begynte med disse tilskuddene (i familien) har ting som blodtrykk, stoffskifte, migrene, astma, betennelser, søvn og energi generelt blitt betraktelig bedre.  Så tommel opp her i gården. Men folk reagerer forskjellig, hva kan gå galt med å prøve?? Kjør på sier jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dott skrev:

Jeg har kun kjempe erfaring med dette. Har gått ned 10 kilo. Fått masse enrgi. Prøvene hos legen er så bra nå att jeg har sluttet med levaxin for lavt stoffskifte. Sover som en baby og har nå overskudd laaaaaangt over det jeg forventet. Hodepine har jeg nesten heller ikke lenger. Kan ikke annet enn å anbefale å prøve fra min side. :) Kun hatt positive erfaringer. Det samme har min mann og forøvrig hele slekta. Etter vi begynte med disse tilskuddene (i familien) har ting som blodtrykk, stoffskifte, migrene, astma, betennelser, søvn og energi generelt blitt betraktelig bedre.  Så tommel opp her i gården. Men folk reagerer forskjellig, hva kan gå galt med å prøve?? Kjør på sier jeg. 

Så godt å høre. Jeg bestilte dette for noen dager siden. Gleder meg til å prøve. Noen tips til en nybegynner!? :)

Anonymkode: 2baa3...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
På 14.5.2016 den 10.57, Anonym bruker skrev:

Vurderer både pga manglende energi og 10-15 kg overvekt.

Noen som har erfaring med det?

Hei, jeg går på denne 28 dagers kuren nå og jeg er kjempe formøyd, har mere energi og mistet 17 kg på 17 uker :)

Anbefaler kuren på det sterkeste :)

 

 

Anonymous poster hash: 84581...418

 

Anonymkode: 5f264...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2016 den 22.31, Anonym bruker skrev:

Det var HELVETTESUKER

Grusomt. Hadde kun en effekt, at jeg gikk ned 4 kg

Låg på meg etterpå

 

Anonymous poster hash: 2c8a8...9d0

Samme her. Helt grusom kur å gå på og jeg ble så kvalm og knall rød i ansiktet av den ekle drikke. Ugh

Anonymkode: 9bb3d...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...