Gå til innhold

MA uke 13, totalt knust.


lyccke

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg se noe totalt hjerteskjærende. Jeg hadde gledet meg til denne ultralyden i 5 lange uker, og da dagen endelig kom så jeg noe som rivde hjertet mitt i 1000 biter. Først så jeg bare en tom fostersekk. Jeg ble fylt av skrekk og trodde babyen hadde dødd like etter ul i uke 7 og bare blitt borte (??). Legen sa at jeg kunne slappe helt av, sannsynligvis var det bare morkaken som lå foran, så han ville ta en vaginal ultralyd også. Men ikke noe bedre var det da jeg så en utviklet liten baby inni der uten hjerte aktivitet.  :grine:  

Våknet flere ganger i natt til at jeg håpet dette bare var en av alle de forferdelige drømmene jeg hadde hatt om at dette kom til å skje. Mellom hver gang våknet og innså at jeg hadde mistet babyen min gråt jeg meg tilbake i søvn... Dette er bare så forferdelig vondt. Denne babyen var så inderlig ønsket  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt forferdelig. Har hatt ma to ganger selv. Sist i september. Og akkurat nå en spontanabort.

Vet ikke hva jeg skal si for å trøste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off så forferdelig trist

Jeg har vært der selv å vet hvor fælt det er :-( Ta vare på deg selv og gråt når du føler for det :-( Det beste er å få ut følelsene . Selv prøvde jeg å ignorere det å heller fokusere på å lage en ny spire, men sorgen hang i lenge å dukket da opp helt uventet i ny å ne som skikkelige utbrydd :/ Da ble det egentlig bare verre. Det er vanskelig å forholde seg til at noe en ønsker så mye og har følt kjærlighet til plutselig ikke er lenger.

Jeg gir deg mange klemmer ❤ Da godt vare på deg selv og hverandre masse lykke til fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...