Gå til innhold

Sex og samliv i svangerskapet


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Hvordan er deres sex- og samliv når dere er gravide? Syns dere det er skummelt å ha sex?

 

Jeg trodde jeg skulle syns det var greit å ha sex, men nå, etterpå, kjenner jeg at jeg er nervøs for at noe skal ha gått galt, selv om jeg vet at det er ok å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både nå og sist graviditet hadde vi sex som vanlig. Men mot slutten sist ble det en del alternative stillinger siden magen ble litt i veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bryr jeg meg ikke, og tenker ikke på det :)-mannen min derimot...

 

Men så er dette min fjerde..husker veldig godt at jeg tenkte mye på det når jeg ventet første og andre.

I fjor når jeg gikk gravid var vi uten sex fra positiv test tror jeg til 4 uker etter fødsel..

Mannen min taklet ikke tanken på at det var en baby der inne.. så det kan gå begge veier, men jeg tror det er utrolig viktig med god kommunikasjon med partner om hvordan man føler det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har god dialog om det, og han forstår meg godt. Han sa at han var litt nervøs han og, så:) Og det er kanskje ikke så rart at vi er sånn, når har vi jo prøvd i 2 år pg brukt masse penger på ICSI, så vi vil jo at spiren skal sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å ha sex de første 12-15 ukene :-/ vet alle sier det er trygt men de gangene jeg har hatt sa så har jeg hatt sex dagene før :-( de to gangene jeg ikke har hatt de første 12-14 ukene har det gått fint. Unntatt når jeg hadde MA i mars da hadde jeg ikke hatt sex.. Så jeg velger å ikke ha, kan absolutt vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å ha sex de første 12-15 ukene :-/ vet alle sier det er trygt men de gangene jeg har hatt sa så har jeg hatt sex dagene før :-( de to gangene jeg ikke har hatt de første 12-14 ukene har det gått fint. Unntatt når jeg hadde MA i mars da hadde jeg ikke hatt sex.. Så jeg velger å ikke ha, kan absolutt vente!

Oi😮 Skjønner deg godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mannen som ikke vil ha sex når jeg er gravid. Da jeg gikk med jenta tror jeg vi hadde sex 2 gangerunder hele svangerskapet. Ikke hatt sex enda nå 🙈 må prøve å blunke til mannen når vi blir friske av hoste og snørr 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...