Gå til innhold

Gutt eller jente!


TonjePrinsesså

Anbefalte innlegg

Hva tror dere og hva har dere fått vite til nå?

Og hvor gamle er dere?

Ååååh jeg gleder meg så til å få vite gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har så lyst til og fortelle barna mine den store hemmeligheten...men må vente til alt er sikkert :popcorn: super spent på om alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og har 3 jenter.. tror det er jente igjen ;) (men har litt lyst å kjenne på guttefølelsen som jeg ikke tør kjenne på :P )

Mest tror jeg det fordi vi ikke hadde sex på el dagen og da henger jeg meg fort opp i at jentene lever lenger.

Også tør jeg ikke ønske meg noe da alt er hjertelig velkomment, men super spennende er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og har en av hver fra før. Jeg tror det er en jente, men mannen min vil ikke vite kjønnet denne gangen, så jeg må bare vente i 34 uker +/- for å se om jeg har rett 😂 :P

Endret av Macncheese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på det, men holder en knapp på jente😊 Men, blir fornøyd uansett😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig har jegen følelse på gutt. Vet ikke hvorfor, men hver ganh jeg sitter og tenker på navn og slikt, så er detmest naturlig å leite etter navn til en gutt. Helst skulle jeg ikke visst noe før lillingen kom til verden, men det er jeg alene om, og jeg vil ikke være den eneste som ikke vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller egentlig ingen rolle, men håper vell litt på en gutt til, hvis det blir jente nå, så er vi nok ferdige, blir det gutt så blir det nok en runde til :-) Kinesisk fødselskart sier jente, sist stemte det med gutt. Foreløpig er dette svangerskapet veldig annerledes enn sist. Sist: Løs mage, Stikkninger i livmor hele tiden og spydde som en gris. Nå: Hard mage, merker nesten ingen stikninger i livmor, stikninger i puppene, kun så vidt kvalm en kort stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg fikk jente. Så følelsen sier at det blir jente nr 3 her :) Vi vil ikke vite kjønn før fødsel, så denne spenninga kommer til å vare lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filings på gutt første gang, andre gang ingen følelse( mista da i ma), 3 gang følelse på jente. Nå er jeg gravid igjen og holder en knapp på gutt foreløbig. Blir spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...