Gå til innhold

Ned 15 kg på to måneder! Blir noen med? :D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

15 kilo på 2 mnd er mye!! Er det et realistisk mål??

 

Anonymous poster hash: 45ce3...e2a

Enig at det er for mye. Hvis bikinien er målet her, har dere startet for sent. Bedre å endre vaner og ta vektnedgangen gradvis over en mer realistisk tidsperiode - et halvt år, for eksempel.

 

Og til deg som sa at man vinner ikke noe uten å prøve: Stemmer det, men det er ingen quick fixes involvert når det gjelder slanking, og prøver man å gå ned for mye for raskt, er det mer sannsynlig at man taper på det i stedet for å vinne, både på kort og på lang sikt.

 

 

Anonymous poster hash: e828a...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må dere gi dere.

 

De fleste her, inkl. meg vet jo at 15 kilo er for mye på 2 mnd. for de fleste. Men leste det som "så mye som mulig på 2 mnd."

 

Grete

Har selv ved 2 anledninger gått ned hhv. 20 og og 10 kilo med Quick fix løsninger og holdt meg der (gikk først fra 85 til 65, var der noen år. Så fra 65 til 55 kilo.) Brukte rundt 10 uker begge gangene. Hardest sist gang. Nå er jeg på 69 igjen etter svangerskap.

 

Anonymous poster hash: 2b392...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 70,2 i dag😳 Så da er jeg i gang. Blir utfordring med rett på helga da😂 Men skal jeg klare å gå ned 10kg må jeg vel begynne å stramme inn i helgene ..

 

Kaller meg xxx

 

Anonymous poster hash: 6b4c6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke bare bruke nickene deres i stedet for å kalle dere ditt og datt, og tull og vas



Anonymous poster hash: aecd0...ca2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man frarådes fra å slanke seg så mye på kort tid, er at det skilles ut avfallsstoffer som kan være skadelig for kroppen. Når man ikke er farlig overvektig, slik at eventuelle bivirkninger av hurtig slanking er mindre enn konsekvenser av å holde på den farlige vekta, så skal man ha vektnedgang på max 1 kilo per uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med 170 cm og 99 kg.  Vil så lang jeg klarer men 65 er nok. Vil ikkje bli syltynn.



Anonymous poster hash: 01ae0...da2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at man frarådes fra å slanke seg så mye på kort tid, er at det skilles ut avfallsstoffer som kan være skadelig for kroppen. Når man ikke er farlig overvektig, slik at eventuelle bivirkninger av hurtig slanking er mindre enn konsekvenser av å holde på den farlige vekta, så skal man ha vektnedgang på max 1 kilo per uke.

Selvsagt skal man ikke sulte seg, eller ha for raskt vekttap.

Men hvordan kan det være uheldig å skille ut avfallsstoffer? Det må da være verre å beholde dem inni kroppen.

 

Anonymous poster hash: fba7c...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger med på tråden! Veier 88 og er 161 høy, så må ned en god del men kanskje 15 kg på to mnd ikke er helt realistisk?

Jeg tenker jeg skal prøve 5:2 dietten,.

 

Anonymous poster hash: 8eec4...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Veier 81 og er 170 høy. Målet mitt er 67 kilo. Tenker å gjøre en stor innsats disse to ukene, men 15 kilo blir det nok ikke. Håper på å gå ned til 73-75 kg innen 7 juli. Vurderer veldig om jeg skal prøve 5:2 dietten eller følge Berit Nordstrands livstilsendinggsprogrem. som er å spise lite men ofte (aldri sulten) og spise meg "ikke sulten" i steden for mett. Holde meg unna sukker, spise grove produkter med mye fiber, mye grønnsaker og alltid drikke et glass med vann før maten. eller kanskje en kombinasjon av de to på en måte..... hmm...

Begynner i morgen...



Anonymous poster hash: 90f8d...303
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...