Gå til innhold

Ned 15 kg på to måneder! Blir noen med? :D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er med:-)

Veide 68,2 kg til morran og vil ned ca 5 kg i første omgang (63-63,5), så ser jeg etter det.

 

Jeg trener jevnlig og spiser jevnt, men må minske kosen (sjokoalde). Er altfor glad i Freia.. Jeg skal prøve å kutte ut litt mer brødmat, er litt lei, og heller ha gode salater med kylling, avokado, egg osv med på jobb :)

 

Syden i juli (om 2 mndr), så det er gulrota:)

 

Kaller meg Mag

 

Anonymous poster hash: 6cf8f...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 kilo på 2 mnd er mye!! Er det et realistisk mål??



Anonymous poster hash: 45ce3...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 kilo på 2 mnd er mye!! Er det et realistisk mål?? Anonymous poster hash: 45ce3...e2a

Vinner ikke uten å prøve.

 

Anonymous poster hash: 98960...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med! Skal gå på vekten i mårgen. Målet er rundt 60. Ligger rundt 70 nå, så ned 10 kg.. Har prøvd en stund men går på en smell hver helg😳 Så ned i uka, opp i helgen.. Jaja .Skikkelig dårlig på å slanke meg😳

Håper å bli med her motivere meg til å gå ut av ekteskapet mitt med freia! Å komme meg ned de kg jeg vil😊

 

Anonymous poster hash: 6b4c6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streng lavkarbo og ingen meieriprodukter, foruten om meierismør. Er i ketose.

Det er tøft de første tre, fire dagene. Men nå føler jeg meg bedre enn på lang, lang tid.

 

Anonymous poster hash: 98960...9ec

Oi, spennende. Har du lyst til å dele hvordan en dagsplan for mat ser ut for deg?

 

Anonymous poster hash: aecd0...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har myyye å ta av, så jeg regner med det vil gå fortere i starten ;)

 

Skriv ned vekten din også ser vi om to måneder om vi har klart det!

 

Jeg veier 68.6 kg (er veldig lav). Målvekt er 53 kg.

Nå skal jeg klare det! 

5. juli, here I come!

 

 

Anonymous poster hash: ab6a4...e68

 

 

 

Håper ikke noen blir med på så skadelig rask vektnedgang. Det er ikke sunt å gå ned 15 kilo på 2 måneder, det anbefalte er mellom 0,5 og 1 kilo i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat gått ned 12 kg på 2mnd. Lykke til.

Ketose?

 

Anonymous poster hash: aecd0...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også en del ned. Gikk opp altfor mye i svangerskapet. Fra 55 til 58 ved ivf. Så fra 58 til 85 den dagen jeg fødte. Det er nå 10 mnd. siden. Gikk ned til 73 på sykehuset.

 

Jeg har klart å gå ned svimlende 4 kilo i permisjon! Haha 😂😭

 

Men nå er jeg klar for endring. Veier altså 69. Vil ned til 58 i første omgang. Er 164 cm. høy.

 

Anonymous poster hash: 2b392...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kroppen min og min dårlige vilje så jeg greier ikke det men jeg hiver meg med og satser 6 kg på to mnd. Skal ned fra 75 til 69, mitt høyeste ønske er 66 kg og da lover jeg å aldri å klage på vekta for nå har jeg erfart at å veie mer er værre både på helsa og økonomi ( kjøpe større klær) . Jeg vil starte med pensjonist trim og kutte søtsaker, men vin skal jeg ha i helgene.

 

Anonymous poster hash: 78dc4...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ketose?

 

Anonymous poster hash: aecd0...ca2

Ja. Spiste meg god og mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

 

163 cm og har veid meg nå - 80 kg 😩😩

Skal ned til 65 kg i første omgang!

 

Må være forsiktig med trening pga dårlig rygg, men prøver meg på sunt grovt og grønt kosthold og gåturer, samt pilates for rygg og bekken!!

 

Dette skal vi klare jenter!! 😄😄

 

Anonymous poster hash: 4c13b...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Er 164 cm og veide 82,7 på tirsdag. 79.8 kg idag. Vil ned til 65 kg. Håper på å klare å komme meg ned til 67 kg (normal bmi) på to mnd. Sunt kosthold, ofte og små måltider og lange turer blir det her.

 

Anonymous poster hash: 854cd...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen av dere som ser at 15 kg på to måneder hverken er sunt eller borger for noen varig nedgang?

 

Nepeskrell.

 

 - bortsett fra du som skal ned på 40 kg, for du trenger profesjonell hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av dere som ser at 15 kg på to måneder hverken er sunt eller borger for noen varig nedgang?

 

Nepeskrell.

 

- bortsett fra du som skal ned på 40 kg, for du trenger profesjonell hjelp.

Tror de fleste nepeskrella her vet at 15 kg på 8 uker er for mye, at 6-8 kg er mer realistisk.

 

Men vi starter og ser, kanskje er ikke de 15 kiloene av før til jul, men da er vi ihvertfall igang.

 

Anonymous poster hash: 05c6b...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så veldig sunt, men jeg gikk ned fra 92 - 77 kg fra 1. Februar til 1. April. Hadde hatt et forferdelig kosthold før jeg la om og mens jeg slanket meg så så en dags meny ca sånn her ut:

 

Frokost:

1 rugbrød skive med Leverpostei og sylteagurk

 

Lunsj:

2 knekkebrød med avokado og soltørket tomat

 

Middag: en kotelett med bakte rotgrønnsaker

 

kveldsmat: et knekkebrød med kaviar

 

Mellommåltid: en skyr eller litt cottage cheese og evt en frukt/gulrot.

 

gikk en lang tur på 6-10 km hver dag (1-1,5 time)

 

Usunt? Jeg vet ikke... Kiloene rant jo av.

 

Nå har jeg vært på 2 ukers ferie i utlandet. Vekta viste 82,7 kg da jeg kom hjem på tirsdag. Har absolutt ikke slanket meg på ferie og det ble en del mat og ikke av den sunne sorten. Har gått ned igjen til 79,8 siden tirsdag, så mye vann i kroppen med andre ord.

 

så lenge man ikke sulter seg ned i vekt, men har et sunt kosthold med normale måltider og aktivitet så ser ikke jeg noe problem i at vekta går raskt ned.

 

 

Anonymous poster hash: 854cd...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så veldig sunt, men jeg gikk ned fra 92 - 77 kg fra 1. Februar til 1. April. Hadde hatt et forferdelig kosthold før jeg la om og mens jeg slanket meg så så en dags meny ca sånn her ut:

 

Frokost:

1 rugbrød skive med Leverpostei og sylteagurk

 

Lunsj:

2 knekkebrød med avokado og soltørket tomat

 

Middag: en kotelett med bakte rotgrønnsaker

 

kveldsmat: et knekkebrød med kaviar

 

Mellommåltid: en skyr eller litt cottage cheese og evt en frukt/gulrot.

 

gikk en lang tur på 6-10 km hver dag (1-1,5 time)

 

Usunt? Jeg vet ikke... Kiloene rant jo av.

 

Nå har jeg vært på 2 ukers ferie i utlandet. Vekta viste 82,7 kg da jeg kom hjem på tirsdag. Har absolutt ikke slanket meg på ferie og det ble en del mat og ikke av den sunne sorten. Har gått ned igjen til 79,8 siden tirsdag, så mye vann i kroppen med andre ord.

 

så lenge man ikke sulter seg ned i vekt, men har et sunt kosthold med normale måltider og aktivitet så ser ikke jeg noe problem i at vekta går raskt ned.

 

 

Anonymous poster hash: 854cd...f87

 

 

Forskjell på å veie 92 og 68, uansett hvor høy man er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å veie 92 og 68, uansett hvor høy man er...

Joda, men nå dro du alle over en kam å kalte oss nepeskrell fordi du mente 15 kg på to mnd var usunt.

 

Selvsagt er det lettere å gå ned mye fort jo større overvekten er..

Poenget mitt er at man ikke nødvendigvis trenger å være usunn eller et nepeskrell for den saks skyld om man går ned raskere enn anbefalt. Det kommer selvsagt ann på utgangspunkt og hvordan man gjør det.....

 

Anonymous poster hash: 854cd...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å veie 92 og 68, uansett hvor høy man er...

Unnskyld. Ser nå at det ikke var du som kom med nepeskrell kommentaren.

 

 

 

Anonymous poster hash: 854cd...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kunne tenke meg å gå ned 10 kg i første omgang.

Men gidder ikke streng diett. Kommer til å kutte ut potetgullet. Gotteri spiser jeg veldig sjelden. Kanskje litt sjokolade et par ganger i mnd.

Har store smerter i beina når jeg kommer hjem fra jobb så trening blir det dårlig med.

Men sykler til og fra jobb hver dag og jobber på småbarn i bhg så sitter ikke mye i ro iløpet av arbeidsdagen.

 

Veide meg i morges og da stod vekta på 82.7 kg. 1.73 høy.

Kaller meg for Sol.



Anonymous poster hash: ef960...f2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!1.67 og 81 kg 😌 mitt mål er 10 kg på 2 mnd. Håper å nå målet på 15 kg i løpet av 3 mnd.

 

Anonymous poster hash: 6421f...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har vel en spiseforstyrrelse regner jeg med, for 40 kilo er vilt og undervektig, 17 på bmi skalaen,

 

Anonymous poster hash: aecd0...ca2

 

 

Til deg med en spiseforstyrrelse: 20,5 i BMI ER HELT NORMALT! skaff deg hjelp... 

 

Anonymous poster hash: 9a675...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!men ikke på 15 kg.Veier 59 nå og vil ned til 52.....er det ok?

 

Anonymous poster hash: df8a8...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...