Gå til innhold

Symptomer


Reese

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 4+5 i dag men henger meg fort opp i dette med symptomer og vil gjerne høre hvordan det er med dere andre.

 

Jeg er i et vilt humør, veldig ustabil. Dessverre for de rundt meg på den hissige måten..

Ellers er jeg sulten, veldig sulten..hele tiden (allerede)

Noe jeg ikke har opplevd i tidligere svangerskap er at jeg plutselig har blitt så luftig.. sorry altså, men opplever noen andre det? Jeg har spist like mye i alle svangerskap jeg, så føler ikke det er maten som forårsaker det :/

 

Gleder meg til å lese hvordan dere andre har det så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte selv på å lage en symptomtråd, gøy å hørehvordan det står til med andre som er like langt :-D

Jeg har følt meg oppblåst og har mye luft både nå og forrige gang jeg var gravid.

Forøvrig er jeg 4+1 bare idag, men har allerede kjent kvalmen komme snikende. Igår natt våknet jeg halv fire av at jeg var skikkelig kvalm, og morgenen etter fikk jeg veldig mye sterkere strek på g-testen enn jeg har gjort dagene før. Så helt klart kroppen allerede reagerer på HCG-nivået i kroppen :-O

I tillegg har jeg vondt i halsen som ved sist graviditet og litt hodepine som kommer og går sammen med kvalmen. Sist gang ble jeg sykemeldt fra uke 7, håper det går bedre denne gangen :-)

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme allerede? wow..

 

Vet du, jeg har 3 barn men aldri vært kvalm.. Det er ikke et symptom for min del. Men om jeg blir det nå så klarer jeg virkelig tro jeg skal få gutt :) hehe, har 3 døtre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å slippe kvalmen, krysser fingra for at du slipper det denne gangen også ;-) jeg har ingen fra før, så har ikke noen formening om hva slags kjønn det kan bli. Men er stor overvekt av jenter i familien min, så ser det som ganske sannsynlig at jeg i likhet med mine tre søstre får jente første gang ;-)

 

Flere som har sår hals? Og som våkner hver natt uten grunn? Merkelige symptomer egentlig (var nøyaktig det samme sist jeg var gravid) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm i bølger. Ømme og voksende bryst. Mørkere brystvorter. Stikking og strekking i livmorområdet. Vondt å nyse og hoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+4 i dag og er helt hååpløst trøtt. Har de typiske symptomene som stikking i magen, øm mage og pupper og er oppblåst. Jeg har eksamen på onsdag og klarer ikke å lese fordi jeg faktisk sovner :P jeg sovnet sittende i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 i dag og har ikke noe særlig med symptomer. Stikker og strammer i livmoren, fiser masse og er ganske så trøtt. Thats it. Men, det gjør vel ingenting, det er jo tidlig enda:)

 

Jo, også hormonell ifølge mannen😅

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm til tider og sliten!

Men har noen fått mere mage? Jeg føler min mage kom frem før jeg skulle ha mens. Veldig oppblåst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått den magen nå.. og vet av erfaring at når den har kommet blir jeg ikke kvitt den før etter fødsel :P hehe..

 

Har også vært veldig uggen de siste dagene og i går la jeg meg sammen med ungene og det føltes som og jeg ikke hadde sovet mange timene når de vekket meg rundt 10.00 i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig trøtt! Var jeg med første også. Har sår hals også, men tror det bare skyldes den skarpe vårlufta :P Ellers har jeg ikke fått noen symptomer enda. Kjennes nesten ikke ut som jeg er gravid :o

 

Husker ikke helt dette her med ukene.. for jeg har en app som sier at jeg er 2+6 i dag, å det regnes vel fra antatt eggløsning. Men regner man egentlig ut fra første dag i siste mens? For da vil jeg være rundt 4 uker? Husker ikke hva jeg gjorde sist 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig trøtt! Var jeg med første også. Har sår hals også, men tror det bare skyldes den skarpe vårlufta :P Ellers har jeg ikke fått noen symptomer enda. Kjennes nesten ikke ut som jeg er gravid :o

 

Husker ikke helt dette her med ukene.. for jeg har en app som sier at jeg er 2+6 i dag, å det regnes vel fra antatt eggløsning. Men regner man egentlig ut fra første dag i siste mens? For da vil jeg være rundt 4 uker? Husker ikke hva jeg gjorde sist 😁

Det er fra første dag av siste mens, ja 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg har så lite symptomer jeg, men vet jo ikke hva jeg skal se etter heller...

 

Føler liksom ikke at jeg er gravid 😕 5+0 i dag.

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er døøøø kvalm i dag! Så åpblåst og det er umulig og skjule kula i 26 grader og ingen vind på jobb i barnehage. Fader jeg håper og tryggere på spira sitter og jeg kan fortelle det på jobb! Jeg er kanon utålmodig, skal heldigvis ha 2 uker ferie nå fra torsdag av. Så det hjelper på.

Tok en ny test i dag da lyste testen mørke lilla streker før har de vært svake! Men denne gangen kom dem straks og var mørke. Jeg skulle hatt mensen på torsdag forrige uke! Blir sldri for sikker her i gården

post-855789-899357_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er døøøø kvalm i dag! Så åpblåst og det er umulig og skjule kula i 26 grader og ingen vind på jobb i barnehage. Fader jeg håper og tryggere på spira sitter og jeg kan fortelle det på jobb! Jeg er kanon utålmodig, skal heldigvis ha 2 uker ferie nå fra torsdag av. Så det hjelper på.

Tok en ny test i dag da lyste testen mørke lilla streker før har de vært svake! Men denne gangen kom dem straks og var mørke. Jeg skulle hatt mensen på torsdag forrige uke! Blir sldri for sikker her i gården

Jeg tok en sånn strimmel nå (riktignok ikke på morgenurin, men likevel) og fikk svak strek. Men på digitaltest for noen dager siden fikk jeg Gravid 2-3. Blir ikke klok på de strimmeltestene, skulle de ikke vært sterkere? Din er i alle fall superdupersterk😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 i dag og har ikke noe særlig med symptomer. Stikker og strammer i livmoren, fiser masse og er ganske så trøtt. Thats it. Men, det gjør vel ingenting, det er jo tidlig enda:)

 

Jo, også hormonell ifølge mannen

Hvor tidlig startet denne stikkingen. Enda 1 uke til IKM hos meg, men hadde veldig til stikking for en 2-3 dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig startet denne stikkingen. Enda 1 uke til IKM hos meg, men hadde veldig til stikking for en 2-3 dager siden.

Husker ikke helt jeg, rundt ikm kanskje Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid to ganger før og da hadde jeg kun ømme bryster og stikkinger/murringer i magen på denne tiden. Denne gangen har jeg fått gleden av mageknip og diaré hver gang jeg spiser. Er 4+6 og hatt det sånn en uke nå.. Ugg.. Har ømme brystvorter i tillegg, og litt stikkinger, men ikke mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 er 6+4 og har sykt vondt i puppene, hadd siden før ikm.tørst, Kvalme og trett. Bekkenet begynner å krangle også, fikk bekkenløsning i uke 7 sist, tidligere nå 🙈 forferdelig oppblåst, ser ut som jeg er 3 mnd + ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...