Gå til innhold

Tidlig ul


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Flere som skal? Jeg har fått tildelt time 18 mai. Pga habituell abort. Er ikke så lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vurdert å kontakte lege for tidlig ul! Ved forrige sv. skap fikk vi tilbud i uke 6+0 og 10+3. Men, det er så nervepirrende....😁 Fikk du henvisning eller kontaktet du Gyn direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ringe sykehuset imorgen for å høre om jeg kan få det uten henvisning. Vi snakket om det sist jeg var der pga sa i hvertfall... Tenker kanskje å ønske uke 7-8, om de ikke anbefaler noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt i dag. Har is i magen pga blødningene på IKM, men håper jo på det beste.

Jeg skal privat 10 mai, er da 6+2/3 og håper å få se et blinkene hjerte.. 

 

Har også opplevd MA så klarer ikke å glede meg over det før jeg ser det lever <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk henvisning av fastlege. Men mulig jeg hadde fått uansett. For jeg har avtalt dette med Gyn på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte Gyn i dag, men måtte ha henvisning... Legetime på tirsdag, så da håper jeg også på tidlig ul i midten av mai!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg sånn til ul. Jeg er helt overbevist om at noe er galt. Blir helt tussete av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg sånn til ul. Jeg er helt overbevist om at noe er galt. Blir helt tussete av det.

Når skal du på ul? Krysser fingrene for at alt er bra <3

 

Så nå at du skal jo 18 mai

Endret av Gutt2015Lille2017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har brukt ICSI får vi vel tidlig ul i uke 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på time til ul. Henvisning ble sendt forrige fredag, men har ikke hørt noe enda. Hatt en MA tidligere, så synes det er kjempevanskelig å holde meg positiv. Krysser alt jeg kan krysse for et bankende lite hjerte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få tidlig ul?

Jeg sliter en del med angst til tider har vært fint nå i nesten ett år men nå har angsten kom tilbake og den er trigget over at det er noe galt eller at jeg ikke vet noe mer.

Er dette grunn til å få tidlig ul. Jeg er bare på vakt slik at angsten ikke tar av her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal på tidlig UL 10/5 fikk henvisning av lege da jeg har bakovervent livmor og er utsatt for XU. Utrolig spent på og de finner noe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få tidlig ul?

Jeg sliter en del med angst til tider har vært fint nå i nesten ett år men nå har angsten kom tilbake og den er trigget over at det er noe galt eller at jeg ikke vet noe mer.

Er dette grunn til å få tidlig ul. Jeg er bare på vakt slik at angsten ikke tar av her

Du å ha hendvisning fra lege og GOD grunn. I vertfall er det min oppfatning ;)

Jeg har bestilt privat hos Sigrid i Stavanger, men du har også mulighet hos femjordmødre på forus, kari utne på bryne osv.. aner ikke prisene hos de forskjellige, tror det avhenger av hvor langt uti svangerskapet man er, men jeg betaler vel 700 hos sigrid før uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dust jeg er.. tråden jeg la ut skulle være i 1 trimester :P 

 

anyway til de som IKKE ser tråden jeg la ut :P -så gikk fikk vi se et bankene hjerte på ul i dag <3 6+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dust jeg er.. tråden jeg la ut skulle være i 1 trimester :P

 

anyway til de som IKKE ser tråden jeg la ut :P -så gikk fikk vi se et bankene hjerte på ul i dag <3 6+3 :D

Herlig!! Jeg gruer/gleder meg til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! Jeg gruer/gleder meg til onsdag.

Krysser alt jeg har får at du skal få en fin opplevelse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dust jeg er.. tråden jeg la ut skulle være i 1 trimester :P

 

anyway til de som IKKE ser tråden jeg la ut :P -så gikk fikk vi se et bankene hjerte på ul i dag <3 6+3 :D

så moro ! Gratulerer!! trur jeg også har postet feil et par ganger ,det er så mange tråder at jeg ikke helt finner frem tilbake til de!! Vi var også på tidlig UL i dag og der fant de ingenting.. mulig XU som vi fryktet ,eller så var det for tidlig og se noe.. både jordmor og lege kikket...litt kipt og ikke vite noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så moro ! Gratulerer!! trur jeg også har postet feil et par ganger ,det er så mange tråder at jeg ikke helt finner frem tilbake til de!! Vi var også på tidlig UL i dag og der fant de ingenting.. mulig XU som vi fryktet ,eller så var det for tidlig og se noe.. både jordmor og lege kikket...litt kipt og ikke vite noe..

 Hvor langt er du på vei da?

Ikke mist håpet. Jeg måtte inn til UL flere ganger pga at de ikke så noe. Kanskje er du kortere på vei enn hva du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvor langt er du på vei da?

Ikke mist håpet. Jeg måtte inn til UL flere ganger pga at de ikke så noe. Kanskje er du kortere på vei enn hva du tror.

jeg var ganske sikker på 6uker. nå er jeg veldig i tvil og håper det er derfor de ikke fant noe. dessverre så de noe på den ene eggstokken med noe væskeansamling rundt ,men de var klare på at det ikke nødvendigvis trengte og være xu. tok blodprøver i dag og skal tilbake for nye på torsdag for og se om hcg nivået øker eller minsker.. Takk for oppmuntrende svar håper det bare var litt for tidlig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ganske sikker på 6uker. nå er jeg veldig i tvil og håper det er derfor de ikke fant noe. dessverre så de noe på den ene eggstokken med noe væskeansamling rundt ,men de var klare på at det ikke nødvendigvis trengte og være xu. tok blodprøver i dag og skal tilbake for nye på torsdag for og se om hcg nivået øker eller minsker.. Takk for oppmuntrende svar håper det bare var litt for tidlig <3

Høres veldig likt ut som meg. XU = utenfor livmor? Tror det skal gjøre meget vondt i tilfelle... Klemmer til deg, tipper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig likt ut som meg. XU = utenfor livmor? Tror det skal gjøre meget vondt i tilfelle... Klemmer til deg, tipper det går bra!

Takk for omtanken <3 lykke til du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallelse til tidlig ul i posten i dag. Blir 23. mai. Det føles som en evighet til, og jeg kjenner jeg gruer meg. Skal også til legen i morgen og få sjekket HCG, og på fredag igjen for å sjekke stigning. Gruer meg til det og. Gruer meg generelt og har en indre uro, kan ikke skjønne at vi er så heldige å få bli mamma og pappa og at det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...