Gå til innhold

Tidlige symptomer


v.savoirfaire

Anbefalte innlegg

Heia 😊 jeg fikk satt inn to tin egg 13.4 og fikk positiv da jeg tok første test på 8dpo. Dog, veldig svak da.

 

Jeg har de samme symptomene som med førstefødte, men syns mye av det har kommet overraskende tidlig. Med førstefødte kastet jeg opp på 10 dpo og selv om jeg er litt kvalm, så er det ikke på oppkaststadiet foreløpig.

 

Det jeg kjenner jeg stusser på er at det kjennes ut som livmoren allerede for tre-fire dager siden begynte å strekke seg så voldsomt. Mente dette kom så mye senere med første. Vet at mye kommer tidligere med nestemann, men gjelder det også fullstendig maniac tilstander i underlivet for å utvide livmor?

Kan det være et tegn på dobbelt opp med liv?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Heia jeg fikk satt inn to tin egg 13.4 og fikk positiv da jeg tok første test på 8dpo. Dog, veldig svak da.

 

Jeg har de samme symptomene som med førstefødte, men syns mye av det har kommet overraskende tidlig. Med førstefødte kastet jeg opp på 10 dpo og selv om jeg er litt kvalm, så er det ikke på oppkaststadiet foreløpig.

 

Det jeg kjenner jeg stusser på er at det kjennes ut som livmoren allerede for tre-fire dager siden begynte å strekke seg så voldsomt. Mente dette kom så mye senere med første. Vet at mye kommer tidligere med nestemann, men gjelder det også fullstendig maniac tilstander i underlivet for å utvide livmor?

Kan det være et tegn på dobbelt opp med liv?

 

Var det tvillinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...