Gå til innhold

Velkommen alle sammen. Presentasjons tråd :D


Reese

Anbefalte innlegg

Herlighet, er jeg første mann?!? :D 

 

Jeg begynner jeg også gleder jeg meg til resten følger på :D Gleder meg til å bli kjent med alle sammen og følge alle babymagene i mål :D

 

Jeg er 28 år, kun 9 dpo i dag og testet nett positiv GRAVID 1-2 :D

Fra før har jeg 3 døtre født 2007, 2011 og 2015 :D 

 

Jeg er fra Stavanger, men bor litt utafor nå, litt mer landlig sammen med barn, mann og alle hundene min ;)

 

Gleder meg ihjel til alle milepælene med fjerde og siste mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her. Termin 1 januar. Har en treåring fra før.

Skal ha ivf i januar dersom jeg ikke alt har baby da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, endelig pos test etter en MA i mars.. 6 negative tester siste for 2 dager siden før det lyste mot meg i dag 1-2 GRAVID :-D

 

Regna at termin blir 2 januar, men litt usikker pga ble gravid før mens etter MA.

Er 27, 1 Mnd unna 28 år :-)

Har en gutt mai 2011, jente des 2013 :-)

Bor med mannen på Jæren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her etter denne klokken 11 i dag jaduhd.jpg Er 26, snart 27 år. Har en sønn født januar 2015.

Termin blir vell rundt 5 januar

Endret av Gutt2015Lille2017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig surrealistisk å skrive om å være gravid. Vi har prøvd i 7 måneder og ikke kommet noen vei. 

 

Så i dag skal jeg plutselig bli medlem i en termingruppe! JIPPI så lykkelig eg er! Selv om jeg ikke helt tror på det selv enda.

Men hjelp! Termin 2 Januar, er det noen positive sider ved det?

 

Vi er foresten 25 og 28, er også fra Stavanger men bor litt utenfor :-)

 

Min svake test rundt klokken 11 i dag også : http://tinypic.com/view.php?pic=f4it1y&s=9

Tester igjen snart med digital!

Endret av CatGarden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok to blodprøver forrige uke. For å måle stigning av HCG. Tenkte ringe legekontoret imårra å høre om det er kommet svar.

Har time hos fastlege onsdag. Da skal jeg henvises til tidlig ul uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok to blodprøver forrige uke. For å måle stigning av HCG. Tenkte ringe legekontoret imårra å høre om det er kommet svar.

Har time hos fastlege onsdag. Da skal jeg henvises til tidlig ul uke 8.

Satser på at stigning er bra. Kan eg spørre om hvorfor du skal henvises til tidlig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at stigning er bra. Kan eg spørre om hvorfor du skal henvises til tidlig ultralyd?

Fordi jeg har mistet så mange ganger. Er utreda for habituell abort. Ingen funn. Fått innvilga ivf neste april dersom ikke dette går bra da... Nå tar jeg blodtynnende og progresteronstøtte. Så mulig det er håp. Vi har en gutt fra før. Så vi er sekundært barnløse. Ul blir vel strengt tatt kun for å se om det er noe inni der som tilsvarer antall uker. Akkurat nå har jeg katastroftanker flere ganger om dagen. Blir en form for angst. Klarer ikke ta meg sammen selv om jeg vet det er lite jeg kan gjøre selv for å gjøre noe til eller fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har mistet så mange ganger. Er utreda for habituell abort. Ingen funn. Fått innvilga ivf neste april dersom ikke dette går bra da... Nå tar jeg blodtynnende og progresteronstøtte. Så mulig det er håp. Vi har en gutt fra før. Så vi er sekundært barnløse. Ul blir vel strengt tatt kun for å se om det er noe inni der som tilsvarer antall uker. Akkurat nå har jeg katastroftanker flere ganger om dagen. Blir en form for angst. Klarer ikke ta meg sammen selv om jeg vet det er lite jeg kan gjøre selv for å gjøre noe til eller fra.

Skjønner, krysser fingrene for deg 🙂 Kommer til å be om tidlig ultralyd da eg mistet i fjor sommer, fikk aldri mens igjen og måtte ta Primolut i mars for å sette syklus i gang igjen, så har tatt pergo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tre positive tester i løpet av de siste to dagene, og testen i morges hadde litt sterkere strek enn den jeg tok på lørdag! :D HURRA!

 

Jeg er straks 27 år og kona mi er 30. Vi har vært prøvere siden høsten 2014 og har vært gjennom mange inseminasjonsforsøk i Danmark. Nå har vi hatt første forsøk i Norge på rikshospitalet, med hormonstimulerende, og jammen har det ikke funka. Appene mine forteller meg forskjellig, men har termin en gang mellom 1. og 5. januar. 

 

Fra før av har vi en gutt som snart er tenåring, som kona mi hadde fra før. 

 

Seinere i dag skal jeg ta blodprøve for å måle hcg, men får sikkert ikke svar på den før uti uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok to blodprøver forrige uke. For å måle stigning av HCG. Tenkte ringe legekontoret imårra å høre om det er kommet svar.

Har time hos fastlege onsdag. Da skal jeg henvises til tidlig ul uke 8.

Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg litt forsiktig inn her.

14 dpo i dag etter IVF og innsett av 2 stk 8-delte egg. Har fått positive tester siste 4 dager. Men har hatt flere kjemiske graviditeret tidligere, så vanskelig å stole helt på det. HCG i dag viste 149, så da får jeg litt mer trua og tør melde meg inn her :)

 

Har ingen symptomer, med unntak av enormt oppblåst mage som er en følge av IVF medisiner/ progesteronstøtte. Ser hvertfall veldig gravid ut!

 

Har ei datter på 1,5 fra tidligere. Også resultat av IVF.

Er godt voksen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått med deg?

 

HCG har doblet seg. Og jeg fikk i tillegg 2-3 på digital. Så det betyr jo bra stigning. Har masse symptomer. Men er selvfølgelig redd det er lutinusen som lurer meg.

Har fått tidlig ul 18 mai.

 

Håper håper håper å se et bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG har doblet seg. Og jeg fikk i tillegg 2-3 på digital. Så det betyr jo bra stigning. Har masse symptomer. Men er selvfølgelig redd det er lutinusen som lurer meg.

Har fått tidlig ul 18 mai.

 

Håper håper håper å se et bankende hjerte.

Gode nyheter!

 

Lutinusen klarer uansett ikke å lure graviditetstesten ;)

Men skjønner uroen godt. Om det er noen slags trøst har jeg ingen symptomer, og både HCG og test påstår likevel at jeg er godt graivd. Jeg hadde heller ingen symptomer forrige graviditet (var kvalm et par timer). Så symptomer er ingen nødvendighet for et vellykket resultat !!

 

Men det er likevel en milepæl og en deilig følelse å få det bekreftet med UL, så skjønner at den !

 

Krysser fingre for oss alle her inne på at spirene sitter godt ! :)

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle flotte damer!

 

Jeg melder meg inn her etter å ha fått to striper i dag tidlig :) Jeg er 32 år, gift og vi har en datter på snart 8 måneder fra før. Så dette blir 2 tette, kan man si :babyjente:  :babysmokk:  Det var planlagt, slutta på pilla i januar og prøvde vel ikke før denne måneden. Foreløig termin er 17. januar  :hjerter: Jeg bor utenfor Drammen. Er det noen som vet om det er laget noen Facebookgruppe?  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle flotte damer!

 

Jeg melder meg inn her etter å ha fått to striper i dag tidlig :) Jeg er 32 år, gift og vi har en datter på snart 8 måneder fra før. Så dette blir 2 tette, kan man si :babyjente:  :babysmokk:  Det var planlagt, slutta på pilla i januar og prøvde vel ikke før denne måneden. Foreløig termin er 17. januar  :hjerter: Jeg bor utenfor Drammen. Er det noen som vet om det er laget noen Facebookgruppe?  :sjenert:

Jeg husker deg.. hadde ikke du termin i slutten av August i fjor? 

Min datter er 8 mnd i morgen :P så blir tett her også , men utrolig kjekt :D Masse lykke til i svangerskapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

 

Er 25, snart 26 år. Testet positivt 27/4, 1-2 uker :D Har ingen barn, men vært gravid en gang før som endte i en MA. Venter på time til tidlig ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 34 år, gift ,har en sønn på 10 og en frøken på 8 år. Vi trudde vi var ferdig med småbarn for lenge siden. Men så viser det seg at det er en liten spire som har flyttet inn <3 Jeg er både glad og overasket men gurimalla!! Og start på nytt igjen!! Skal på ul 10/5 for og sjekke at fosteret er på riktig plass da jeg hadde en XU for 9 år siden. Jeg er ikke kvalm, ikke var for lukter...  og er bekymret for nettopp det ,da jeg har vært dårlig fra dag.1 med mine to tidligere svangerskap. lykke til alle sammen, håper vi alle er her etter første trisemester også :babysmokk:  :babyjente:  :babygutt:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gravid i fire uker, fant det ut på onsdag 4 mai.

Termin 15.01.17

Har en gutt fra før på 2,5 år, var ikke sammen med barnefaren når jeg var gravid

Han har en jente på 4,5 år var heller ikke sammen med barnemor gjenom svangerskap.

Så vår første baby sammen og vår første gradivitet med partner.

Livredd igjen og livredd d skal skje noe livredd for fødsel!

Vi er begge 29 år og er fra Stavanger/Sandnes. Flytter til Sandnes neste uke i nytt hus

post-855789-820422_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testet positivt i går. Klarer enda ikke å tro det, vi har prøvd i 2, 5 år. Har ei jente som er født i 2007 også (samme far), så for oss blir det som å starte helt på nytt igjen. Håper virkelig alt går bra, og at den lille klamrer seg fast :)

Termin er rundt 10.januar, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 23 år (blir 24 i sommer).

Jeg har termin 12. Januar :)

Har ei jente fra før på 9mnd så dette er mitt andre svangerskap. Blir spennende og følge dere og tiden fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Termin rundt 12. januar. Første barn for begge to:) Vi har prøvd i straks 2 år, og denne spira satt ettet første innsett etter ICSI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gravid 5+2, og termin 8. Januar ifølge div.apper. Første barn for oss begge. Tok ut spiral i slutten av Mars, så vi ble gravid like etter☺ Veldig spennende og vi gleder oss veldig!

Endret av Linn13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg.. hadde ikke du termin i slutten av August i fjor?

Min datter er 8 mnd i morgen :P så blir tett her også , men utrolig kjekt :D Masse lykke til i svangerskapet :D

Så koselig at du husker meg! Ja, stemmer, hadde termin 31. august, men snuppa kom ikke før 10. september så hun er også 8 måneder i morgen :D

 

Så gøy å se at det er flere med to tette her inne! Masse lykke til med ditt svangerskap også <3

Endret av Ulvinne83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...