Gå til innhold

Kondom er helt sikkert. Ikke sant??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg brukte kondom med den ene, så har jeg hele tiden tenkt at det er den andre. Men nå har jeg plutselig fått for meg at jeg ikke er helt sikker, og lurer på hva dere tenker.

Jeg hadde ubeskyttet sex med nr. 1 den 11., 12., 14. og 15. I tillegg hadde jeg sex med nr. 2 natt til den 13., og han brukte kondom. Den falt ikke av som jeg fikk med meg, og han sa heller ikke noe om noe hull.
Ifølge menstermin var befruktning den 13., men ifølge tidlige ultralyder var befruktning et sted mellom 15.-17. Siden jeg bare brukte kondom med nr. 2 så har jeg følt meg sikker på at det er nr. 1, MEN:

Jeg og nr. 1 har hatt ubeskyttet sex flere ganger i måneden i over 3 år, uten en eneste graviditet. Jeg har dermed tenkt at vi er en dårlig match fruktbarhetsmessig. Er det ikke da merkelig at jeg nå plutselig har blitt gravid med han, etter alle disse årene med hyppig og ubeskyttet sex?

Når det er sagt har jeg sporadisk også hatt ubeskyttet sex med andre i disse årene, uten at det heller har resultert i graviditet.

Jeg har også drukket mye alkohol de siste årene, så det kan kanskje være det som har redusert fruktbarheten min? Nå før denne graviditeten var jeg avholds den siste måneden, kan det være derfor jeg plutselig ble gravid på tross av at jeg ikke har blitt det før? Eller har nr. 2 sine smermier på mystisk vis klart å befrukte meg på tross av kondom?

Jeg trenger ingen skjenneprekner her, jeg skjønner at det er en utrolig dum situasjon å sette seg i. Men kan noen bidra med sine tanker om hva som er mest sannsynlig her?


Anonymous poster hash: e6a4e...c01



Anonymous poster hash: e6a4e...c01
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvis nr 2 var borti deg uten kondom først og så tok på seg kondom før han fullførte kan han være far til barnet. Husk at menn kan ha litt sperm i "glidemiddelet" de kommer med lenge før de får utløsning. Hvis nr 2 aldri var borti deg ( hverken utenpå eller inni) før han tok på kondom kan du være rimelig sikker på at nr 1 er far.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 72d27...a3a

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...