Gå til innhold

Friends with benefits.....


Eleana123

Anbefalte innlegg

Ja hatt såkalte FWB før! Jeg likee ike tøn og rom opplegg. Som at vi snakker om ting. Ser film etter sex osv.

 

Jeg kom nettopp ut fra forhold så er ikke interesserrt i et forhold i det hele, og det har han sakt han ikke er heller! Han har ikkje gjort dette FWB opplegget før. Jeg foreslo det, han ville det, spurte meg hva jeg så i en pulevenn. Greit nok det :)

 

 

m

Men etter knappe en uke, så treffes vi å han leggee ut om sin førtid, hans historie og detre er veldig fæle ting! Misbruk som barn osv. Satt å skjærte i hjertet mitt. Jeg hørte å fant de beste ordene som jeg kom på. Jeg har satt opp veggen, får jeg er blitt litt redd der... For han jikk inn i detaljer også. Jeg tenkee : Vi er pulevennee og vi har kjent hveeandre knappe en uke. I løpet av 8 dager har vi vært med hverandre og hatt sex 5-6 ganger.

 

Vi snakker veldig mye om alt og ingenting. Han vill alltid jeg skal sove over selv om han skal tidlig på jobb. Siste dagene har vært at jeg er dee i flere tlmeer vi prater løst så skal vi "legge oss" altså ha sex. Vi legger oss etter 3 tiden soMregel. Han må opp 6-7om morningen. Er det ikke litt feil å la Pulevennen din ødelegge nattesøvnen din? Poengeterer beg er altid hos han. Foretrekker å være hos han. Kan jeg komme å gå son jeg vill... Men liksom disse morningene.....

 

 

Han holder rundt meg, spooner, holdee meg i armene natt og morning. Of prøver keg å snu meg å da tar han godt tak i meg å holder mer. det er ikke slik at vi sover på hver sin side å kleint god morgen.

 

Men lurer på om det skjer noe fra hans side nå? Vill ikke såre han,.reagerte han åpna seg for meg så fort og er så kosen utenom sex. Han var veldig sjenert i starten men er ikke der. Jeg tar kun kontakt når jeg vill møtes. Hufff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...