Gå til innhold

Gravid for åttende gang


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Etter 3 ma, 2 sa og 2 kjemiske er jeg gravid igjen. Sliter enormt og er livredd hele tiden. Hvordan klarer dere andre habituelle å overleve graviditeten? Er 8 uker, å vi har sett hjertet slå.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Skjønner godt at det er vanskelig å slappe av og nyte graviditeten. Misunner de som aldri har mistet og bare koser seg gjennom svangerskapet. Selv mistet jeg i SA 2 ganger og 1 MA før jeg fikk en datter i april 2013. Var redd hver eneste dag og slappet vel ikke av før i uke 18-19. Først etter ordinær ultralyd turde jeg å fortelle omgivelsene at jeg var gravid. Ville bli gravid igjen, få oppleve et svangerskap når man vet at det kan gå bra. Men har nå hatt 2 MA'er, den siste etter de "magiske 12 ukene". Så jeg tror jeg kommer til å være like livredd neste gang. Det eneste jeg kan si er at man må ta en dag av gangen, glede seg over hver uke som går, prøve å lese bare positive ting rundt graviditet ( dvs, laste ned gravidapper og lese gravidblader, og holde seg borte fra forum som dette... Lettere sagt enn gjort. I know). Spise sunt, gå turer og nyte kjæresten. Ønsker deg all hell og lykke og krysset fingrene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må bare få si at jeg virkelig beundrer at du er så sterk som du er!

 

Har selv vært igjennom 3 MA og 2 SA i løpet av en periode på på 2 år, og etter det gitt fullstendig opp tanken på å noensinne bli gravid igjen/få barn fordi jeg rett og slett ikke "tør" å prøve igjen. Sist vi mistet tok det nesten knekken på både meg og gubben, så håpet om barn ble lagt i en boks helt innerst i et kott under masse ting og tang.

 

Har du/dere blitt utredet etter HA? Vi ble nemlig ikke det før etter 5. svangerskap. Ikke for at det spilte så stor rolle for vår del, da de ikke fant noe galt hos hverken meg eller mannen, og vi fikk ingen forklaring på hvorfor vi alltid mister.

 

Krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen, ts! Det fortjener du virkelig❤️

Heier på deg og lille nurket i magen!👶🏼

 

Anonymous poster hash: fa5c1...287

Lenke til kommentar

Må bare få si at jeg virkelig beundrer at du er så sterk som du er!

 

Har selv vært igjennom 3 MA og 2 SA i løpet av en periode på på 2 år, og etter det gitt fullstendig opp tanken på å noensinne bli gravid igjen/få barn fordi jeg rett og slett ikke "tør" å prøve igjen. Sist vi mistet tok det nesten knekken på både meg og gubben, så håpet om barn ble lagt i en boks helt innerst i et kott under masse ting og tang.

 

Har du/dere blitt utredet etter HA? Vi ble nemlig ikke det før etter 5. svangerskap. Ikke for at det spilte så stor rolle for vår del, da de ikke fant noe galt hos hverken meg eller mannen, og vi fikk ingen forklaring på hvorfor vi alltid mister.

 

Krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen, ts! Det fortjener du virkelig❤️

Heier på deg og lille nurket i magen!👶🏼

 

Anonymous poster hash: fa5c1...287

Vi er utredet ja. Har leiden mutasjon, men de fant ikke noe annet. Går på klexane og lutinus nå, så håper dette kan hjelpe. 9+3 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...