Gå til innhold

Sorggruppe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble dere med i sorggruppe? Jeg fikk tilbud, men følte det var for tidlig, og taklet ikke å snakke om det. Nå er det snart 2 mnd siden, kunne tenkt meg å pratet med noen om det...

 

Anonymous poster hash: dcf7c...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Samboeren min og jeg ble med i sorggruppe etter å ha mistet sent i graviditeten. Vi synes det var veldig godt og en av de tingene som hjalp mest i den tøffe tiden etterpå. Vi valgte å si ja til all hjelp, uansett hva, så snakket med leger, prest, sosionom, jordmor, psykolog og sorggruppe. Det var definitivt sorggruppe som føltes mest riktig for oss. Der møter du andre som har lignende erfaring og som virkelig forstår tanker og følelser man har❤️ Dessverre finnes ingen mirakelkur for å fjerne sorg, jeg tror vi desperat letet etter det i starten siden vi pratet med alle vi kom over... Men man lærer seg å leve med den etter hvert💕

 

Vi har fortsatt kontakt med de vi møtte i vår gruppe, man deler jo så mye! Ett år som gikk fra å dele tårer til å dele latter og til og med glede!

 

Håper du finner det som gir deg mest støtte, si ja til hjelp for det kan jo faktisk hjelpe!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...