Gå til innhold

Dere som veier 100kg ++


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det vel mer omvendt egentlig, blitt noe sjokolade. Føler meg flink på aktivitet da, har trent 30 day beginner Shred både mandag og tirsdag. Nå har jeg nettopp vært en tur ute, trillet frem og tilbake til åpen barnehage. Er vel bare 15-20 minutter. Men når 10 minutter er oppoverbakke på veien tilbake er det tungt, så skal slappe av nå også blir det nye 20 minutter med 30 days beginner Shred. Så tror kanskje noen gram kan gå vekk denne uka siden måltid har gått bra med tanke på størrelse, mengde og sunnhet, grei aktivitet. Men stopper nok noe at det blir et par sjokoladebiter på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, da er det siste dagen før veiedagen igjen da.... Kjenner jeg gruer meg litt egentlig, men får vel trene og være ekstra flink i dag da så jeg kanskje får noe utslag på vekta :) Hvordan er det med deg? Tror du det går opp eller ned for deg i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snikveid litt innimellom, så vet jeg har gått ned.

 

Anonymous poster hash: 7a1f9...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa når jeg hadde veiedag i dag. Gått opp 0.4kg. Så ligger på 110,4 kg nå. Men ble positivt overrasket over å ha minstet et par centimeter rundt på forskjellig steder på kroppen da :) Så vet ikke om de 400 grammene bare er vann eller hva, har gått ned nesten 1 cm rundt magen og hele 2 cm rundt rumpa. Så får fokusere på centimeterne, så får jeg håpe at både centmeterne og vekta går ned neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var ikke så artig. Håper det går bedre nå, med vekt og fitbit på plass. Tror matinntaket er veldig viktig for min del. Ligger på ca 1500 kcal om dagen.

Super uke for meg. Fra 106,5 til 103,4.

AA

 

Anonymous poster hash: 7a1f9...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å starte å holde meg til Max 1500 kalorier fremover. Litt enklere når jeg har et sted å notere og som samler aktivitet, søvn osv :) Nå har regntrekket til vogna kommet også (hadde ikke regntrekk til sportsdelen) så nå kan vi endelig gå ut uten å være redd for å måtte løpe hjem Pga regn :) Neste uke satser jeg på går bedre, kroppen må sikkert vende seg til plutselig å trene hver dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra 103,6 til 103,6. Det var ikke det helt store. Skeia ut på onsdag med restaurantmiddag og ditto drikke. Skal vel ikke mer til.

Hvordan går det med deg?

AA

 

Anonymous poster hash: 7a1f9...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo gått ned utrolig bra og mye de siste gangene da :) Og positivt at du ikke har gått opp!

 

Her er jeg fornøyd med 0.5kg nedgang, så er på 109.9 kg nå. Mistenker at jeg går sakte ned i vekt selv om jeg gjør mye, siden både kosthold og trening har vært ganske bra denne uka. Men 0.5kg vil jeg si meg fornøyd med, det går jo trossalt riktig vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig uke. Både mor og barn har vært syke og matinntaket har ikke vært av det sunne slaget. Så har gått opp fra 103,6 til 105,3. Æsj

AA

 

Anonymous poster hash: 7a1f9...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, har hatt nedgang denne uka. Fra 109,9 til 109,6, så er noe :) Begynner å bli syk selv, lillegutt har nettopp blitt ferdig med sin forkjølelse så da er det vel min tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...