Gå til innhold

Er det noen som har fått innvilget KS ved Rikshospitalet?


VenterpåLilleSpire

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

lurer på om det er noen som har fått innvilget KS ved Rikshospitalet i senere tid? Ser det er mange kommentarer og tråder om steder man får KS/ikke får KS, men syns mange av de er fra en god stund tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde planlagt KS der i 2014. Dette var KS etter eget ønske aiden min første fødsel endte i akutt KS.

Jeg har alltid hatt fødselsangst og var i samtaler der før den første fødselen også, men da ville de helst (selvsagt) at jeg skulle forsøke normal vaginal fødsel. Siden jeg aldri hadde født før så følte jeg også Athen ikke hadde så mye jeg skulle sagt. Det endte som sagt med akutt KS.

KS nr 2 var ikke veldig vanskelig å få innvilget men tror det er fordi jeg allerede hadde hatt ett tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde planlagt KS der i 2014. Dette var KS etter eget ønske aiden min første fødsel endte i akutt KS.

Jeg har alltid hatt fødselsangst og var i samtaler der før den første fødselen også, men da ville de helst (selvsagt) at jeg skulle forsøke normal vaginal fødsel. Siden jeg aldri hadde født før så følte jeg også Athen ikke hadde så mye jeg skulle sagt. Det endte som sagt med akutt KS.

KS nr 2 var ikke veldig vanskelig å få innvilget men tror det er fordi jeg allerede hadde hatt ett tidligere..

 

 

Hm ok... jeg skal til samtale med fødselslege mandag som kommer. Etter at jeg sendte inn søknadsbrev om keisersnitt hvor jeg forklarte angsten min og tidligere opplevelser på sykehus slapp jeg samtale med jordmor og ble kalt rett inn til legen i stedet. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. 

hva var typiske spørsmål du fikk og måtte svare på? Jeg regner jo med at de vil forklare mye om komplikasjoner og bruke det som "skremselspropaganda..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...