Gå til innhold

Hva skjer a damer ☺


nettigull

Anbefalte innlegg

Så stille dere er her inne da damer. Hvordan går det med dere nå?

Selv er jeg kommet til uke 22 og og har ganske lange dager siden bekkenet har slått seg vrang . Men heldigvis er det mye selskap i lille mann i magehuset ☺

Han gir masse liv fra seg både så det kjennes og Sees så føler meg hvertfall ikke alene ☺

har enda ikke funnet noe navn til han så foreløpig kaller vi han bare for Bello ☺ har din innflytter i magehuset fått noe navn eller kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det prates mest i termingruppa på Facebook.

 

19+4 i dag :-) Kjenner sparkene bare bedre og bedre for hver dag. Har morkaken på fremsiden men kjenner spark regelmessig gjennom hele dagen, så det er bra!

På oul viste det seg at mageboeren er ei lita jente, og hun blir oppkalt etter flere fantastiske damer i både min og kjærestens familie, og skal hete Marie  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22+2 i dag, ifølge oul for 3 uker siden, tror vi venter ei jente til😊 Skal på 3D og 6 uker, så får vi se om det stemmer 😛

 

I går måtte jeg sykemelde med pga bekkenet samarbeider ikke med jobben i bhg. Håper jeg kommer meg inn til fysio snart😊

 

Ellers går dagene bra, kjenner mer og mer liv fra lille inne i magen, og har ei jente som ser fram til å bli storesøster 😊 Spent på hvordan det blir med en treåring og en baby i hus til sommeren 😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22+2 i dag, ifølge oul for 3 uker siden, tror vi venter ei jente til😊 Skal på 3D og 6 uker, så får vi se om det stemmer 😛

 

I går måtte jeg sykemelde med pga bekkenet samarbeider ikke med jobben i bhg. Håper jeg kommer meg inn til fysio snart😊

 

Ellers går dagene bra, kjenner mer og mer liv fra lille inne i magen, og har ei jente som ser fram til å bli storesøster 😊 Spent på hvordan det blir med en treåring og en baby i hus til sommeren 😉😊

Så gøy med 3D UL da får dere dobbelt sjekket da ☺ kjedelig at du også sliter med bekkenet. Håper du har fått kommet deg til behandling og at det funker for deg.

Selv går jeg til behandling hos fysio men føler helt ærlig at det ikke hjelper på, men kun de dagene jeg er der :( får håpe at behandlingen er forebyggende for problemer som kan oppstå etter fødsel med bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det prates mest i termingruppa på Facebook.

 

19+4 i dag :-) Kjenner sparkene bare bedre og bedre for hver dag. Har morkaken på fremsiden men kjenner spark regelmessig gjennom hele dagen, så det er bra!

 

På oul viste det seg at mageboeren er ei lita jente, og hun blir oppkalt etter flere fantastiske damer i både min og kjærestens familie, og skal hete Marie :hjerte:

Så fint navn dere har funnet til mageboern ☺

Selv blir vi ikke enige her haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 22+2 i dag, ifølge oul for 3 uker siden, tror vi venter ei jente til😊 Skal på 3D og 6 uker, så får vi se om det stemmer 😛

 

I går måtte jeg sykemelde med pga bekkenet samarbeider ikke med jobben i bhg. Håper jeg kommer meg inn til fysio snart😊

 

Ellers går dagene bra, kjenner mer og mer liv fra lille inne i magen, og har ei jente som ser fram til å bli storesøster 😊 Spent på hvordan det blir med en treåring og en baby i hus til sommeren 😉😊

Så gøy med 3D UL da får dere dobbelt sjekket da ☺ kjedelig at du også sliter med bekkenet. Håper du har fått kommet deg til behandling og at det funker for deg.

Selv går jeg til behandling hos fysio men føler helt ærlig at det ikke hjelper på, men kun de dagene jeg er der :( får håpe at behandlingen er forebyggende for problemer som kan oppstå etter fødsel med bekkenet.

Ja, gleder meg til å se mageboeren igjen, "bare" en måned igjen no😊

Har ikke startet behandling enda, har første time til fysio i morgen, aldri vært til før, så er spent på hvordan det går😊 Ja, greit å forebygge, om en ikke blir helt bra igjen, så ihvertfall ikke bli kjempeplaget med bekkenet framover.. Prøvde meg på en liten gåtur på grusveier sammen med ei venninne i går, men det likte ikke bekkenet. Ble ei natt med verking i rygg og lite søvn. Var fortsatt vondt i ryggen i morges. Skal egentlig ikke klag, har hatt veldig lite plager så langt, vet mange er mye mer plaget under svangerskap enn meg, men blir noen lange måneder framover om formen blir slik.. Men får tenke positivt, til sommeren kommer en stor premie 😀👶🏻🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...