Gå til innhold

Endelig!


keisermamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test i dag:-D mista i august. Så var etterlengta her også.. Gratulerer!:-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt midt i prøverørstiden. Lite hjemmelaget under <3 termin 14 november. Men her står ikke jubelen i taket, dette er graviditet nr 8 på 20 mnd. Men denne gangen går jeg på sterke medisiner, så håper det endelig skal lykkes. Livredd :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet å blø i går, blør enda, det kommer å går. 

Er livredd her også :( 

Hcg er foreløpig fin, skal ta ny i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt midt i prøverørstiden. Lite hjemmelaget under <3 termin 14 november. Men her står ikke jubelen i taket, dette er graviditet nr 8 på 20 mnd. Men denne gangen går jeg på sterke medisiner, så håper det endelig skal lykkes. Livredd :-/

Krysser fingrene for at du får beholde spiren din nå<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet å blø i går, blør enda, det kommer å går.

Er livredd her også :(

Hcg er foreløpig fin, skal ta ny i morgen.

Får tro det ikke er noe farlig. Er jo mange som blør uten at det skjer noe mer. Men skjønner veldig godt at du blir bekymret<3 etter to MAer i uke 12 og 10 er jeg rimlig redd for alle tegn😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet her. 

HCG sank fra 1300 til 400. 

Må si at jeg er rimelig overveldet over det som skjer. Altså følelsesmessig. Jeg her helt ute av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet her.

HCG sank fra 1300 til 400.

Må si at jeg er rimelig overveldet over det som skjer. Altså følelsesmessig. Jeg her helt ute av meg

Det å miste er et forferdelig sjokk, det vet jeg alt om! Ta vare på deg selv! Så krysser vi fingrene for at det klaffer fort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gravid igjen etter en SA i august i fjor, to SAer tidligere også. Nå krysser vi fingerene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet her. 

HCG sank fra 1300 til 400. 

Må si at jeg er rimelig overveldet over det som skjer. Altså følelsesmessig. Jeg her helt ute av meg

Sender deg en stor klem! <3 Ufattelig alle tankene som surrer og følelsene som dukker opp. Ta vare på deg selv, og la deg selv føle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...