Gå til innhold

Lyst til å prøve meg på sukker.no eller lignende, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd meg på nettdating, men begynner å innse at det kanskje er eneste mulighet for ikke å ende opp enslig og forlatt resten av livet. Jobber et sted med omtrent bare damer og er aldri ute på noe uten ungene.

Er alene med to barn uten familie/BF i nærheten, så jeg har jo ikke så mye tid til å gå på date. Så er det egentlig noe vits?

 

Hva tror dere som har erfaring med nettdating?

 

MVH

Forvirret Alenemor

 

PS: alle generelle nettdatingtips for nybegynnere tas imot med stor takk!



Anonymous poster hash: 4710e...03f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde det, det virket for venninnen min men ikke meg ☺️

Har inntrykk av at mange menn bruker det for å få seg litt annet en kjæreste iblandt, uheldigvis.

Anbefaler deg å unngå sex til du finner ut hva han egentlig er ute etter 😉

 

Anonymous poster hash: 7baa4...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei!!! Det var der jeg fant daten min som påstår at jeg er en annen 😂😂 hold deg unna sukker.

Enten er de gale, eller gifte ;)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er andre nettdatingsider bedre?

 

Tror jeg skal klare å holde meg unna sex - vet ikke hvordan jeg skal få til å treffe noen IRL uansett...

 

 

Og hvor ellers møter en nye partere i dag? Som nevnt jobber jeg omtrent bare med damer. Hvis det dukker opp en mann på jobb så er det alltid en som er fryktelig ung (les: alt for ung). Finnes det et sted der aleneforeldre kan ta med ungene for å finne på noe sprell der alle andre som vanker også er aleneforeldre?

 

Mvh

forvirret HI



Anonymous poster hash: 4710e...03f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen min på sukker for 4 år siden :) fortsatt stormforelsket. Men hadde ingen barn da så var enklere med dating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff han som nå er min samboer på sukker. Han er en fantastisk stefar og far. Har vært sammen i 7 år nå.

Men det er mye rart der også. Men det er det jaggu i baren kl. 03.00 en natt til søndag også.

Kjenner flere som har møtt sine kjærester/samboere på sukker.

 

Har du noe å tape? Bare ta vanlige forhåndsregler som møtes på en offentlig plass første gang osv.

 

Anonymous poster hash: 1d0b2...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tøyset.. Det finnes mange seriøse menn på sukker altså :) jeg har ikke vært der lenge. Jeg var bruker i 3-4 dager, også møtte jeg han jeg datet 2 ganger, men så har han visstnok et litt forvrengt syn på virkeligheten, også får man meldinger fra mange gifte menn!

MEN, i dag aktiverte jeg kontoen min igjen, og jeg snakker allerede med 3 kjempe kjekke menn, som alle virker veldig hyggelige og seriøse :)

 

(Det gjorde forsåvidt han første også da 😂)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg traff han første veldig raskt. Tror vi hadde utvekslet 20 setninger, maks før vi møttes.

Gi det litt mer tid enn som så ;)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff han som nå er min samboer på sukker. Han er en fantastisk stefar og far. Har vært sammen i 7 år nå.

Men det er mye rart der også. Men det er det jaggu i baren kl. 03.00 en natt til søndag også.

Kjenner flere som har møtt sine kjærester/samboere på sukker.

 

Har du noe å tape? Bare ta vanlige forhåndsregler som møtes på en offentlig plass første gang osv.

 

Anonymous poster hash: 1d0b2...cfd

 

Du har helt rett. Jeg har absolutt ingenting å tape.

 

 

Anonymous poster hash: 4710e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp meldt meg inn på Sukker. Er alene med et barn ca 100% så er ikke mange steder å møte noen for meg heller. Sukker er iallefall bedre enn Tinder, det er helt sikkert. Folk virker noe mer seriøse der. Har bare gratismedlemskap og er mange nok å snakke med. Det er jo bare å lage seg en profil og se hva som skjer. Du har jo verken svar- eller møteplikt :)



Anonymous poster hash: 6d34b...8e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg traff han første veldig raskt. Tror vi hadde utvekslet 20 setninger, maks før vi møttes.

Gi det litt mer tid enn som så ;)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

 

Jeg er avhengig av at noen gidder chatte mye og lenge med meg før vi evt møtes, så får håpe at jeg klarer å avsløre gærningene lege før det går så langt.

 

 

Anonymous poster hash: 4710e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har nettopp meldt meg inn på Sukker. Er alene med et barn ca 100% så er ikke mange steder å møte noen for meg heller. Sukker er iallefall bedre enn Tinder, det er helt sikkert. Folk virker noe mer seriøse der. Har bare gratismedlemskap og er mange nok å snakke med. Det er jo bare å lage seg en profil og se hva som skjer. Du har jo verken svar- eller møteplikt :)

 

Anonymous poster hash: 6d34b...8e9

 

 

Dere har så rett, det er bare å prøve. Shit - kanskje jeg faktisk lager meg en profil der i kveld...... :sjokkert:

 

Anonymous poster hash: 4710e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Må legge til at jeg traff han første veldig raskt. Tror vi hadde utvekslet 20 setninger, maks før vi møttes.

Gi det litt mer tid enn som så ;)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

Jeg er avhengig av at noen gidder chatte mye og lenge med meg før vi evt møtes, så får håpe at jeg klarer å avsløre gærningene lege før det går så langt.

 

 

Anonymous poster hash: 4710e...03f

Ja, det var et anfall på impuls ;) men ingen skade skjedde, så det er ikke farlig. Det er mange kjekke menn der :)

Jeg jobber så mye, og jeg er såpass mye alene med barna, at det uansett er et koselig tidsfordriv..

Og hvem vet? Kanskje dukker det opp en det er verdt å bli mer kjent med etterhvert. Men jeg tror nok at jeg satser på å møte en i virkeligheten ;)

 

Anonymous poster hash: 65f96...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er gifte, samboende, kjærester og/eller bare ute etter sex finnes på alle datesidene, så slik sett spiller det egentlig ingen rolle hvilken du velger.

 

Jeg foretrekker Sukker, har prøvd flere av de andre. Den er best hvis man heller ikke ønsker å bli betalende medlem med det samme.

 

Vær bevisst hva du ønsker deg. Ønsker du deg et langvarig forhold, skriv det.

Legg ut bilder som viser deg, men som ikke er utfordrende, ikke for lettkledd. Utrigninger på bluser, mye hud osv. på bilder er snarveien til å få mange tilbud om sex, eller for å tiltrekke deg de som bare er ute etter det og later som om de ønsker et forhold.

Skriv en ordentlig beskrivelse av deg selv, vær også der nøye på hva du skriver og ikke skriver, prøv å formidle hvem du er på en grei måte og forklar hva du er ute etter. Ikke skriv ting som kan tolkes mot det seksuelle, da får du masse henvendelser fra de useriøse igjen.

 

Vær åpen, men skeptisk.

Møt alltid første gang(er) på et offentlig sted. Ikke avtal middag som førstedate - det kan bli pinlig om kjemien ikke stemmer ;)

Avtal en kaffe på kafe, gå en tur i en park på dagtid eller lignende.

Vær skeptisk til de som gir deg telefonnummer som ikke er sporbar, eller som kun går til firma og hvor personen ikke vil gi deg etternavnet sitt - disse er som regel i forhold, er min erfaring.

Vær også skeptisk til de som ikke har bilde i profilen, men "sender gjerne". Noen av disse gjør det fordi de har en profilert jobb og ikke ønsker å vise all offentlighet at de er på sjekkeren, det er greit. Men noen av de bildeløse er også menn i forhold som ikke ønsker å bli avslørt.

Å være sunt skeptisk er ikke det samme som å avvise alle i disse kategoriene, men hold litt tilbake, spør om navn, be dem legge ut bilde på profilen sin, spør dem om ting som ev. går an å sjekke.

 

Om du ikke ønsker tilbud om sex fra de veldig unge gutta, blokker for alle med under 70 i match på Sukker ;)

 

Ikke gi ut ditt telefonnummer og navn først.

 

På date - vær deg selv, du trenger ikke bevise noenting. Om du ikke faller i smak akkurat slik du er så er det uansett ikke en mann for deg. Vær interessert i mannen, spør spørsmål om ham og livet hans. Fisk etter hvilke verdier han har, hvordan han ser for seg fremtiden. Kan du le sammen med ham? Viktig! :)

Ikke ta det for høytidelig, bare se på det som erfaringer. Blir det klaff er det supert, blir det ikke klaff så er det erfaringer å ta med seg, man blir mer bevisst underveis hva man er ute etter og ikke, og blir forhåpentligvis bedre på å se dette i fremtidige menn.

 

Husk at nettdating bare er én av mulighetene hvor man kan treffe en mann, om det ikke fungerer så er det ingen krise.

 

Jeg kjenner flere som har funnet sin livspartner via nettdating, ulike datesider på alle parene. De er gifte og har barn i dag alle sammen, så mulig er det :)



Anonymous poster hash: dc7a1...211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som er gifte, samboende, kjærester og/eller bare ute etter sex finnes på alle datesidene, så slik sett spiller det egentlig ingen rolle hvilken du velger.

 

Jeg foretrekker Sukker, har prøvd flere av de andre. Den er best hvis man heller ikke ønsker å bli betalende medlem med det samme.

 

Vær bevisst hva du ønsker deg. Ønsker du deg et langvarig forhold, skriv det.

Legg ut bilder som viser deg, men som ikke er utfordrende, ikke for lettkledd. Utrigninger på bluser, mye hud osv. på bilder er snarveien til å få mange tilbud om sex, eller for å tiltrekke deg de som bare er ute etter det og later som om de ønsker et forhold.

Skriv en ordentlig beskrivelse av deg selv, vær også der nøye på hva du skriver og ikke skriver, prøv å formidle hvem du er på en grei måte og forklar hva du er ute etter. Ikke skriv ting som kan tolkes mot det seksuelle, da får du masse henvendelser fra de useriøse igjen.

 

Vær åpen, men skeptisk.

Møt alltid første gang(er) på et offentlig sted. Ikke avtal middag som førstedate - det kan bli pinlig om kjemien ikke stemmer ;)

Avtal en kaffe på kafe, gå en tur i en park på dagtid eller lignende.

Vær skeptisk til de som gir deg telefonnummer som ikke er sporbar, eller som kun går til firma og hvor personen ikke vil gi deg etternavnet sitt - disse er som regel i forhold, er min erfaring.

Vær også skeptisk til de som ikke har bilde i profilen, men "sender gjerne". Noen av disse gjør det fordi de har en profilert jobb og ikke ønsker å vise all offentlighet at de er på sjekkeren, det er greit. Men noen av de bildeløse er også menn i forhold som ikke ønsker å bli avslørt.

Å være sunt skeptisk er ikke det samme som å avvise alle i disse kategoriene, men hold litt tilbake, spør om navn, be dem legge ut bilde på profilen sin, spør dem om ting som ev. går an å sjekke.

 

Om du ikke ønsker tilbud om sex fra de veldig unge gutta, blokker for alle med under 70 i match på Sukker ;)

 

Ikke gi ut ditt telefonnummer og navn først.

 

På date - vær deg selv, du trenger ikke bevise noenting. Om du ikke faller i smak akkurat slik du er så er det uansett ikke en mann for deg. Vær interessert i mannen, spør spørsmål om ham og livet hans. Fisk etter hvilke verdier han har, hvordan han ser for seg fremtiden. Kan du le sammen med ham? Viktig! :)

Ikke ta det for høytidelig, bare se på det som erfaringer. Blir det klaff er det supert, blir det ikke klaff så er det erfaringer å ta med seg, man blir mer bevisst underveis hva man er ute etter og ikke, og blir forhåpentligvis bedre på å se dette i fremtidige menn.

 

Husk at nettdating bare er én av mulighetene hvor man kan treffe en mann, om det ikke fungerer så er det ingen krise.

 

Jeg kjenner flere som har funnet sin livspartner via nettdating, ulike datesider på alle parene. De er gifte og har barn i dag alle sammen, så mulig er det :)

 

Anonymous poster hash: dc7a1...211

Takk for mange gode tips :-)

 

Anonymous poster hash: 4710e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen min på sukker for 7 år side. Helt fantastisk, ville aldri ha møtt han uten sukker.

Vi er som sagt nå gift og har 2 barn

 

Anonymous poster hash: 74a57...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes møteplassen er noe herk, sukker er også dårlig synes jeg, liker best q500, virker som det er flere seriøse der, på sukker synes jeg de er veldig ute etter sex,og på mp synes jeg mange går etter utseendet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...