Gå til innhold

Snur vekk mobilen.


Pæregnagern

Anbefalte innlegg

Har noen av dere vært borti at den du holder på med, er i forhold med eller er forlovet/gift med at dem snur tlf skjermen vekk ifra deg? Også når dere legger dere om kvelden? Hva slags erfaringer har dere med dette å hva ville dere gjort om du blir nektet tilgang eller snakket bort(det var ikke noe)? Opplevd partner blir sint når du spør?

 

Syns mobiler er skumle saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det, og det var en grunn til det.

Jeg hadde ikke stolt på noen som gjorde slikt mot meg igjen.

Har du snakket med hn om det? Tatt det opp som en ting man ikke gjør, spurt hvorfor noe skjules? En skal ikke ha behov for å skjule ting for den andre parten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste svaret jeg får er at det ikke er noenting, at det ikke er viktig og at hun ikke har noe å skjule. Men hun er på den hele tiden og det er ikke min sak hva hun gjorde på den. Eg måtte respektere hennes privatliv :-S øøøh... Kommer jo ingen vei, finner ingen beviser så må jo bare tro henne. Og hvis jeg prøver å true fram svaret eller konfronterer henne med at jeg forlater henne til følge så får jeg jammen svi med at jeg har tillitsmangel til henne osv. Kan ikke bevise noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Her i huset får både mannen og jeg meldinger til alle døgnets tider men vi føler absolutt ingen trang til å se eller vite hvem det er eller hva det dreier seg om. Vi sier ifra hvis det er noe som ganger oss begge å vite, ellers holder vi oss unna hverandres telefoner fordi vi stoler på hverandre. 

 

Hvis jeg eller han spør, får vi svar uten problem. Han har aldri følt seg overvåket og det har heller ikke jeg. Vær åpen med hverandre. Hjelper ihvertfall ikke å true frem noe som helst. Hvis du føler en konstant trang til å se hva hun gjør på mobilen eller føler en trang til å vite hvem hun skravler med så burde du kanskje forlate henne og ikke bare true med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Høres rart ut spør du meg om han/hun snur det bort hver gang. Jeg ville vært mistenksom.

Men hva kan du gjøre bortsett fra å sneak a peak når hun/han er ikke på rommet? Om du gjøre det så er trust borte uansett og det kan ikke være et forhold når man ikke ståler på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...