Gå til innhold

Mamma klær?


Emmeli84

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å kjøpe mamma klær? Jeg som har litt ekstra på kroppen har store problemer med å finne bukser som passer... Tar gjerne i mot tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må finne meg kle snart sjøl, har litt ekstra på kroppen eg og. Har kjøpt meg to mamma tightser på lindex, men eg vil

Igrunn ikkje anbefale dei, for dei blir fort slakke i strikken og sige ned!! :(

Andre bukser som var der va merkelige, enten va dei for trange i beina og over rumpa, eller så va dei passelige, men va trange på den delen som går over magen.

 

Har hørt h&m skal ha en del gode kle, så ska innom der når eg rekk å reise på shopping! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går kun opp til str 46 i mamma avdelingen... Det går akkurat nå.. Har litt mer å gå på når det er stretch, men syns det er dårlig at de ikke har større. Kjøpte to bukser i går, å det er helt magisk å ha på :)

I Trondheim har jeg bare funnet mamma klær på hm og på happymum, men sist nevnte er dyr og ikke så store str det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla på hm i går, synes størrelsene der var ganske snille. Bruker 46 til vanlig, men de ble for store til meg, så endte opp med 4 bukser i 44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mamma avdelingen ja :( de med stretch er snille, men jeg er ikke så veldig fan av slim å det er jo bare det som er igjen i stor str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt et par bukser og noen overdeler på nett (zalando) Mye bedre utvalg enn hva jeg får tak i i butikker her jeg bor ihvertfall:-) Synes merket Mamalicious er bra. Ikke så veldig dyrt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis e str på zalando? Eg har sjøl vore innom der og sett, men e redd d ikkje skal passe sånn som eg vil når d kjem i posten ;) Bur sjøl på en plass med lite (les; ingen) utvalg i mammakle. Vart så skeptisk t mammakle størrelsane når eg va på lindex på bytur, va heilt merkelige! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, e skeptisk t å bestille på nett, sia lindex sine kle va så teite. To forskjellige bukser i str 44 passa på ulik måte, og i tillegg va dei svært upene på!! Trur eg lyte ta meg en bytur til Bergen på HM der å sjå og forhåpentlig kjøpe, e så mange som skryte av mammaklea der 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med netthandel. På zalando er det gratis frakt og du kan sende det som ikke passer tilbake, helt gratis. Siden de fører masse forskjellige merker vil størrelsene variere mellom merkene. 

 

Har handlet masse på nett, særlig fra zalando, og det slår svette prøverom hver gang ;-)

 

Ang mammaklær har jeg begynt med tights og bluser, fant at det er det mest behagelige akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag så har eg faktisk handla på nett!! På HM si nettside :) så no e eg spent på om noke av d passa når d kjem ;) eller, neglelakken eg kjøpte trur eg vil passe perfekt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stretch buksene passer meg i str 44, men den uten passer sånn akkurat i str 46.. Så holder meg til stretch, mer behagelig også ;)

Hehehe, håper neglelakken passer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg kjøpte to bukser med stretch, e blitt så brei over stumpen i d siste og at eg e redd eg kun får buksene opp på låra! Men men! En lang topp fiksa vel d ;)

Passa ikkje neglelakken, nei då veit eg neimen ikkje lenger 🙈😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang topp fikser det meste ;) jeg har faktisk vært å kjøpt meg stoff sånn at jeg kan sy meg sommerkjoler eller skjørt :)

Krysser fingene for at den passer, hvis ikke så får du prøve å bytte neglelakken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh heldige du som kan å sy!! Kunne eg og ha tenkt meg å lært å gjort! Men har desverre ikkje tolmodighet til slikt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...