Gå til innhold

Trenger hjelp!!!! Tegneserie film


hjelpmammajenta

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har sittet i flere timer og irritert meg over at jeg ikke klarer å komme på hva filmen jeg så når jeg var liten heter!! Jeg aner ikke når den er laget og husker svært lite av handlingen. Jeg kan huske at hovedkarakteren var blond(jeg trodde hun het Anastasia, og nei det er ikke den andre filmen om Anastasia jeg mener), jeg tror jeg kan huske at det var menn som hjalp henne å gjemme seg under et pledd eller noe lignende bak i bilen deres, og at hun bodde hos en familie som ikke var hennes. Tror hun hadde på seg noe blått??? Herregud jeg tror kanskje jeg er helt på villspor men jeg er født i 96 hvertfall(så dere har årstall å gå etter) håper dere kan hjelpe meg, vil virkelig se filmen igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei:( er ikke den heller, det var noe med bolsjevikene, syns jeg kan huske en mus eller en fugl som kom ofte frem i filmen og fulgte handlingen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei:( er ikke den heller, det var noe med bolsjevikene, syns jeg kan huske en mus eller en fugl som kom ofte frem i filmen og fulgte handlingen også

Anastasia fra 1997 er en animasjonsfilm hvor alt du beskriver skjer, og en muselignende krabat stadig dukker opp.

Anastasia er dog ikke blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...