Gå til innhold

Treg fordøyelse og forstoppelse!!!


QueenM

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med treg fordøyelse og til tider forstoppelse. Å når det "løsner" ender det med mageknipe og MÅ på do. Har aldri kontroll på når dette skjer, å stort sett skjer det når man ikke er hjemme. Utrolig lei av at magen er så treg. Spiser regelmessig, drikker minimum 2 liter vann hver dag og trener 2-3 ganger i uka. men alikevell virker det som magen bare fylles opp og blir større etter hvert som jeg spiser. Kommer ikke ut.

 

Dette gjør jo også at jeg føler meg trøtt, energiløs og ingenting fungerer som det skal.

 

Noen som har noen tips til tabletter/helsekost som faktisk hjelper på fordøyelsen. Som får ting til å "gli" av seg selv??? Tar gledelig imot tips og erfaringer!!! :-)

Endret av QueenM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg sliter med treg fordøyelse og til tider forstoppelse. Å når det "løsner" ender det med mageknipe og MÅ på do. Har aldri kontroll på når dette skjer, å stort sett skjer det når man ikke er hjemme. Utrolig lei av at magen er så treg. Spiser regelmessig, drikker minimum 2 liter vann hver dag og trener 2-3 ganger i uka. men alikevell virker det som magen bare fylles opp og blir større etter hvert som jeg spiser. Kommer ikke ut.

 

Dette gjør jo også at jeg føler meg trøtt, energiløs og ingenting fungerer som det skal.

 

Noen som har noen tips til tabletter/helsekost som faktisk hjelper på fordøyelsen. Som får ting til å "gli" av seg selv??? Tar gledelig imot tips og erfaringer!!! :-)

Prøv Frukt og Fiber, selges i helsekost, Vita og apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du skal se på kostholdet ditt.

 

Ellers så kan du jo en periode gå på lactulose f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...