Gå til innhold

Dere overvektige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var kjempeglad i mat, inkl. sauser (elsker sauser!), dressinger og smør da jeg var undervektig med helt frisk.

Jeg var kjempeglad i mat, inkl. sauser (elsker sauser!), dressinger og smør da jeg var overvektig.

Jeg er kjempeglad i mat, inkl. sauser (elsker sauser!), dressinger og smør nå som jeg er normalvektig og har vært det i mange år.

 

Grunnen til at jeg var overvektig var fordi jeg spiste langt mer karbohydrater enn min kropp tåler, ikke pga. sausene, dressingene og smøret jeg spiste.

 

Hva er poenget ditt med å spørre?



Anonymous poster hash: 7e7e5...926
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det heløe tatt. Jeg liker bare salat, fatter ikke hvorfor jeg er overvektig........



Anonymous poster hash: af432...c5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal finne på noe annet og gjøre enn å lage en million ubrukelige spørsmål om overvekt på dette forumet?

 

Anonymous poster hash: 92dd5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste sausen jeg liker er kjøttkakesaus og kjøttkaker har vi ca 1 gang i mnd, smør og dressing liker jeg ikke så det spiser jeg ikke.

Men er veldig glad i cola da..

 

Anonymous poster hash: d14af...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i mat? Med masse sauser, dressinger og smør?

 

Anonymous poster hash: 2acb5...c72

 

 

Nei. Men sauen er jo bare grønn akkurat den dagen, aldri ellers.

 

Anonymous poster hash: 14394...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde "mobb de overvektige-uka" var forrige uke.

 

Jeg har forresten aldri brukt saus, dressing eller smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke glad i for fet mat, eller junk, og ikke spiser jeg for mye mat. Elsker sunn mat, grønnsaker og fisk. Ikke liker jeg brus heller. Men smågodt, sjokolade og is, som jeg elsker det.



Anonymous poster hash: d5544...a49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i mat, liker å lage og smake og spise god mat. Elsker rare kombinasjoner av smaker og gjerne sterk mat. Lager ordentlig middag hver dag. Spiser aldri dressing, bruker smør i julekaker og har sjelden sauser (1 gang pr mnd). Tror ikke det er det som gjør meg feit. Jeg spiser for mye ifht det jeg bruker pr dag. Lever et hektisk men stillesittende liv og spiser gjerne på farta. Spiser sjokolade flere ganger pr uke, og av og til kvelds. Da blir det for mye.

 

Anonymous poster hash: bf57b...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...