Gå til innhold

Ser ut som det er min tur til sa :-/


BT85

Anbefalte innlegg

slipper ikke unna nå tror jeg. Har blødd siden igår kveld og har vondt i korsryggen. Men får vente med å melde meg helt ut herifra til jeg får det bekreftet. håper på rask time hos jordmor/lege på morgenkvisten, forhåpentligvis etter litt mer søvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neiiiiiii :'( det var ikke sånn det skulle gå. Jeg føler med deg. Ord blir fattig så sender jeg deg en stoooor klem <3 håper du ikke gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk <3 det var ikke sånn det skulle gå nei :-/ Må si det tar på når vi var kommet såpass langt 😔 Men vi gir definitivt ikke opp. Blir å prøve fra scratch igjen når tiden igjen er inne for det.

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :( vi har 4 sa bak oss, alt fra uke 5-9. Å det er tungt å begynne på nytt igjen, håper du har noen å snakke med :)

Krysser alt for at dere lykkes neste gang, unner ingen dette <3 husk at det er lov å være lei seg framover, man må få bearbeidet dette :) masse lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! Takk for at du deler. Det er litt trøst i å høre det har skjedd med flere. Håper ikke vi får flere enn denne ene :-S Vi har vært åpne med alle rundt oss helt fra starten, og for min del merker jeg det hjelper litt å igjen si dette til alle og motta masse god støtte. Har bedt sjefen min informere alle kollegene mine på møte jeg skulle ha vært med på ikveld, så da slipper jeg å si det ørten ganger når jeg kommer på jobb igjen. Bearbeidelsen er godt igang, har øyeblikk med optimisme allerede imellom tårer og snørr :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det positive oppi alt er at du faktisk kan bli gravid :) selv om det er vanskelig å trøste seg med akkurat nå.

Såklart deler jeg, syns det er på tide at flere deler av sine opplevelser sånn at man kan få bort dette tabuet med sa eller ivf osv. Men det er såklart opp til hver enkelt.

Syns det er bra at du får mye støtte og forståelse <3 er here hvis det skulle være noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Går virkelig opp og ned her :,-( Var nesten vondere å våkne idag og ikke være gravid enn hele dagen igår med sykehus og alt. Ting blir liksom mer og mer virkelig. Men skal ikke syte for mye på dette forumet. Dette er jo forumet for glede og nytt liv. Håper jeg kommer tilbake på et sånt forum om ikke alt for lenge. Jeg KAN faktisk bli gravid ja.. :-) og hvis jeg har forstått riktig er sjansen for sa mindre 2. gangen. Jeg ønsker iallefall å tro på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Går virkelig opp og ned her :,-( Var nesten vondere å våkne idag og ikke være gravid enn hele dagen igår med sykehus og alt. Ting blir liksom mer og mer virkelig. Men skal ikke syte for mye på dette forumet. Dette er jo forumet for glede og nytt liv. Håper jeg kommer tilbake på et sånt forum om ikke alt for lenge. Jeg KAN faktisk bli gravid ja.. :-) og hvis jeg har forstått riktig er sjansen for sa mindre 2. gangen. Jeg ønsker iallefall å tro på det..

Ja, mitt forrige barn ble laget etter en sa/MA i uke 10. Rakk ikke å få mensen før jeg ble gravid engang. Og resultatet er snart 2 år😊 har hørt at man kan bli raskere gravid etter sa☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk ❤ Går virkelig opp og ned her :,-( Var nesten vondere å våkne idag og ikke være gravid enn hele dagen igår med sykehus og alt. Ting blir liksom mer og mer virkelig. Men skal ikke syte for mye på dette forumet. Dette er jo forumet for glede og nytt liv. Håper jeg kommer tilbake på et sånt forum om ikke alt for lenge. Jeg KAN faktisk bli gravid ja.. :-) og hvis jeg har forstått riktig er sjansen for sa mindre 2. gangen. Jeg ønsker iallefall å tro på det..

Ja, mitt forrige barn ble laget etter en sa/MA i uke 10. Rakk ikke å få mensen før jeg ble gravid engang. Og resultatet er snart 2 år har hørt at man kan bli raskere gravid etter sa☺

Så godt å lese! Gynekologen på sykehuset sa veldig understrekende til både meg og mannen at vi skulle bruke kondom før første mens, så håper på klaff etter det :-) (selv om det nesten er fristende å bryte det når man leser om flere andre som har lykkes så fort som før første mens :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Går virkelig opp og ned her :,-( Var nesten vondere å våkne idag og ikke være gravid enn hele dagen igår med sykehus og alt. Ting blir liksom mer og mer virkelig. Men skal ikke syte for mye på dette forumet. Dette er jo forumet for glede og nytt liv. Håper jeg kommer tilbake på et sånt forum om ikke alt for lenge. Jeg KAN faktisk bli gravid ja.. :-) og hvis jeg har forstått riktig er sjansen for sa mindre 2. gangen. Jeg ønsker iallefall å tro på det..

Det når man får sette seg ned å "slappe av" man merker det mest. Å det er lov!!

Av og til må man syte for å komme seg opp og videre igjen. Hvis de ikke vil lese om dette så la vær da, overskriften sier alt. ;)

Jeg heier på dere!! Men ville hatt mensen før neste forsøk, for å rense kroppen, selv om jeg har full forståelse på at dere er ivrig etter å prøve igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, overskriften sier vel sitt.. Tusentakk for varmende ord <3 (fra dere begge forsåvidt!)

Vi tør nok ikke annet enn å vente nei. Leste om ei som ikke hadde ventet etter både 1. og 2. sa, hvor det gikk galt langt ute i svangerskapet. Er enda godt dette skjedde før uke 12 tross alt. Nå blir det nytt innkjøp av både g-tester og e-tester siden syklusen min sikkert har blitt litt tullete etter dette.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa legen hvorfor dere skulle vente til etter en mens?

Legen på sykehuset sa når vi mistet at den eneste grunnen til at noen leger ba om å vente var for å beregne termin lettere, men at vi ikke trengte å vente da det var litt gammeldags råd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oss sa hun noe om at kroppen måtte komme seg og bekkenet måtte bli sterkt nok til å bære en graviditet igjen. Et eller annet sånn tror jeg, husker ikke detaljer av så mye som ble sagt der. Jeg tenkte heller ikke på å spørre noe videre der og da. Hun jeg leste om som hadde mistet i uke 16 eller 17 mistet fordi rester etter forrige sa fortsatt ikke hadde kommet ut :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som ikke alle legene er enige i den saken... Men å lese det nevnte over skremmer iallefall meg vekk fra å trosse gynekologens råd 😐

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Håper neste spire sitter fort når dere er klare igjen :)

Ja vi håper på det ❤️ :-) unner ingen andre å oppleve noe lignende :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...