Gå til innhold

Noen som har blitt gravid fort etter 40


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er straks 40 år og ble gravid på første forsøk nå og det ble jeg for 2 år siden også 😉 Dette er nok veldig individuelt, men er ikke alle som blir mindre fruktbare med alderen 😉 Masse lykke til 😊

Lenke til kommentar

Jeg blir 43 til sommeren. Dette svangerskapet kom som en overraskelse for oss, ikke planlagt. Men så er det 4 år siden sist jeg var gravid, og har slitt tidligere med å bli gravid.

 

Det trenger ikke å være sånn for deg. Lykke til! :)

Endret av Celcius73
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vurderer nummer to er 43 år tok det lang tid med dere?

 

Anonymous poster hash: 07ef6...e51

Jeg er 44 år og har ingen problem med å bli gravid men har dessverre spontan abortert x-antall ganger og en missed abort. Har ingen barn fra før til tross for at jeg har vært gravid i til sammen over 3 år! Nå er jeg i uke 9 så håper jo at det skal gå bra denne gangen. Lykke til med deg/dere om dere har bestemt dere for det da:)

Lenke til kommentar

Hei 

Vi skulle ha eggdonasjon nå i juli...men klarte å bli gravide på egenhånd...45 år. Men nå blir det helt andre bekymringer og tester. Tror ikke dette kommer til å gå bra, da mine egg helt klart har gått ut på dato for lengst. Men må jo bare vente på svar på alle prøver. Har vært gravid noen ganger siste åra men blitt abort hver gang :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei

Vi skulle ha eggdonasjon nå i juli...men klarte å bli gravide på egenhånd...45 år. Men nå blir det helt andre bekymringer og tester. Tror ikke dette kommer til å gå bra, da mine egg helt klart har gått ut på dato for lengst. Men må jo bare vente på svar på alle prøver. Har vært gravid noen ganger siste åra men blitt abort hver gang :(

Hvordan har det gått med testene? Håper det går bra! 💕

Lenke til kommentar

Hvordan har det gått med testene? Håper det går bra!

 

Det gikk dårlig, var på ul i uke 11 (10+0) men de fant ingen hjerteaktivitet. Tok abort for 2 dager siden. Går for eggdonasjon i Barcelona i september ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det gikk dårlig, var på ul i uke 11 (10+0) men de fant ingen hjerteaktivitet. Tok abort for 2 dager siden. Går for eggdonasjon i Barcelona i september ;-)

Huff, det var trist å høre.. 😥

Håper eggdonasjon blir vellykket🌻

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 måneder senere...

Jeg ble gravid i andre syklus etter at jeg tok ut spiralen. Jeg blir 42 i mars, altså om fire måneder. Jeg har to barn fra før, på henholdsvis 15 og 11 år. Ble veldig raskt gravid alle tre gangene, ingen missfall.....

Lenke til kommentar

Jeg fyller 43 om en måned, og fikk positiv test i går. Så fikk jeg en forklaring på at jeg har vært så kvalm og uggen i et par uker - var vist ikke matforgifting lell. Ikke planlagt dette, så vet ikke om vi skal le eller gråte, gjorde visst litt av hvert. Har to fra før, på 7 og 5, og vi var egentlig fornøyd med å være over småbarnsperioden...

Lenke til kommentar

Jeg fyller 43 om en måned, og fikk positiv test i går. Så fikk jeg en forklaring på at jeg har vært så kvalm og uggen i et par uker - var vist ikke matforgifting lell. Ikke planlagt dette, så vet ikke om vi skal le eller gråte, gjorde visst litt av hvert. Har to fra før, på 7 og 5, og vi var egentlig fornøyd med å være over småbarnsperioden...

 

Gratulerer, her har jeg også fått baby nr 3 med 43...kjempefint å se at det stadig blir flere...lykke til! også 2 på 7 og 8 fra før...så vi også var sent ute med å lage barn...

Endret av sommer2012?
Lenke til kommentar

Moren min var 41 da jeg kom i 1979 - det var veldig uvanlig den gang, og jeg kjenner ingen jevnaldrende som har i nærheten av så gammel mor som meg! Det var visst ikke noe problem å bli gravid for henne den gang, var andre årsaker til at det drøyde med meg.

 

"Artig" å se at det blir vanligere å bi mor sent, så har man liksom en ekstra sjanse uten at folk hever så mye på øyenbrynene.



Anonymous poster hash: fed16...72a
Lenke til kommentar

Gratulerer, her har jeg også fått baby nr 3 med 43...kjempefint å se at det stadig blir flere...lykke til! også 2 på 7 og 8 fra før...så vi også var sent ute med å lage barn...

 

Så kjekt å høre, jeg har litt blandede følelser rundt dette, og skal straks til UL for å få bekreftet hvor langt jeg er på vei. Så tar vi det derfra.

Hva er dine erfaringer med å bli mor som 43-åring? Hvordan var svangerskap og fødsel?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så kjekt å høre, jeg har litt blandede følelser rundt dette, og skal straks til UL for å få bekreftet hvor langt jeg er på vei. Så tar vi det derfra.

Hva er dine erfaringer med å bli mor som 43-åring? Hvordan var svangerskap og fødsel?

 

Super fin graviditet - beste ever, ingen kvalme og massse overskudd... egentlig litt skummelt at alt var så mye bedre enn de andre før (og hadde ingen problemer der heller), og hadde også hjemmefødsel og alt går kjempebra med en 10 mnd gammel baby i huset i tillegg til de 2 andre. Hva går dine bekymringer ut på? Send gjerne en pm, så kan vi dele...

Lenke til kommentar

Ble gravid 3 ganger på 1.pp etter 40, fødte som 40, 42 og 44-åring. Synes svangerskap og fødsel var akkurat som i 20 og 30-årene :) Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan har det gått med testene? Håper det går bra!

 

Det gikk ikke bra, aborterte inuke10. Ble gravid med ED i barcelona men fødte en død gutt i uke 16. Håper på nytt liv i februar 2017

Lenke til kommentar

Det gikk ikke bra, aborterte inuke10. Ble gravid med ED i barcelona men fødte en død gutt i uke 16. Håper på nytt liv i februar 2017

 

 

Åhhhh...  :(   <3 Klem til deg <3 <3 <3

 

Ønsker deg all lykke i 2017 <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...