Gå til innhold

Jeg blir Gal! Lillegutt vræææler hver kveld ved leggng


chicaah

Anbefalte innlegg

Jeg holder rett og slett å gå fra vettet her. Hver eneste kveld hyler og skriker lillegutt på 15 mnd noe så forferdelig når han skal legge seg (etter han er lagt i senga) Tar jeg han opp i stua er alt fint og flott. Det nytter ikke om jeg er på rommet sammen med han, han vræler fordet. What to do?? han kan drive på spnn i over to timer. Hvor lenge er det greit å la han skrike sånn? Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Endret av chicaah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det. Har det helt likt!! I starten tok det to timer, nå tar det 10 min ca. Han hylskriker når jeg legger han i sengen. Jeg sier "God natt, mamma er glad i deg. Nå må du sove". Så setter jeg meg rett utenfor eller henger opp noe klær osv.. Hvert 3 min går jeg inn. Legger han tilbake på ryggen, tar over dyna og sier "Nå må du sove". Går ut igjen og gjentar til han sovner. Han HYLSKRIKER. Ikke noe hyggelig å høre på, men ingenting annet funker… Hilsen en som har prøvd samsoving og det som er;) 



Anonymous poster hash: a6e89...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han akkurat sovna. Tok to timer idag. Det er sånn intens skriking, han vil bare opp. Av og til skriker han til han spyr. Ingenting nytter annet enn å ta han opp i stua, men sånn kan vi ikke holde på. Huff, håper dette tar slutt snart.

Endret av chicaah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår var sånn første halvår før det gradvis gikk an å være i hus med ungen. Han var stiv i nakke/rygg og ble bedre av manuellterapi. Kan det være noe sånt med deres også, selv om han er større? Evt må dere bare satse på at det går over (for det gjør det før eller senere, men man kan bli sprø på veien) og holde ut så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...