Gå til innhold

Prøver CBD SMILEY for å finne el.


1980hou

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt diagnosen PCOS siden 2006, jeg og mannen prøver nå å bli gravid og jeg har derfor kjøpt inn CBD el.tester som viser  :)  ved el.

 

Står på full dose Metformin, men har sluttet på Spirix det er skadelig for evt. foster så det vil vi ikke ta lenger. Litt panikk for jeg har full pakke PCOS med overvekt (rundt midjen) og økt behåring (noe dritt), men har siste årene hatt stabil syklus på rundt 28-31 dager. Spirix har hjulpet veldig på hårveksten og har angst for at det skal bli like ille som før eg begynte på Spirix.

 

I høst fjernet jeg hø. eggstokk og eggleder pga. gedigen dermoidcyste som hadde snurret ett par ganger rundt egglederen.

 

Så PCOS med en eggstokk og en eggleder, ingen barn og et kjempe barneønske.

 

Det jeg lurer på er jo dette med LH og PCOS. PCOSere kan jo ha utslag på LH hele syklusen. Prøvde først a1 sine el.tester, men syntes det var veldig frustrerende å skulle tolke en strek opp mot en annen. Begynte da tidlig i syklus og testet annenhver dag, fikk alltid svake utslag helt frem til CD16 da syntes jeg at teststreken hadde en linje som var like sterk som controllstreken og tolket det som positiv test.

 

Denne syklusen har jeg testet med CBD og fikk smiley på CD16. Vet dere ikke kan svare, men er det mulig at man kan  ha el. ?  uten hormonstimulering?

 

Håper jo selvfølgelig vi skal få det til uten for mye mikk makk, men er forberedt på at det kan bli behov for diverse medisinsk hjelp.

 

Ja ja, måtte bare ventilere en smule. Krysser fingre for klaff denne PP.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har hatt diagnosen PCOS siden 2006, jeg og mannen prøver nå å bli gravid og jeg har derfor kjøpt inn CBD el.tester som viser  :)  ved el.

 

Står på full dose Metformin, men har sluttet på Spirix det er skadelig for evt. foster så det vil vi ikke ta lenger. Litt panikk for jeg har full pakke PCOS med overvekt (rundt midjen) og økt behåring (noe dritt), men har siste årene hatt stabil syklus på rundt 28-31 dager. Spirix har hjulpet veldig på hårveksten og har angst for at det skal bli like ille som før eg begynte på Spirix.

 

I høst fjernet jeg hø. eggstokk og eggleder pga. gedigen dermoidcyste som hadde snurret ett par ganger rundt egglederen.

 

Så PCOS med en eggstokk og en eggleder, ingen barn og et kjempe barneønske.

 

Det jeg lurer på er jo dette med LH og PCOS. PCOSere kan jo ha utslag på LH hele syklusen. Prøvde først a1 sine el.tester, men syntes det var veldig frustrerende å skulle tolke en strek opp mot en annen. Begynte da tidlig i syklus og testet annenhver dag, fikk alltid svake utslag helt frem til CD16 da syntes jeg at teststreken hadde en linje som var like sterk som controllstreken og tolket det som positiv test.

 

Denne syklusen har jeg testet med CBD og fikk smiley på CD16. Vet dere ikke kan svare, men er det mulig at man kan  ha el. ?  uten hormonstimulering?

 

Håper jo selvfølgelig vi skal få det til uten for mye mikk makk, men er forberedt på at det kan bli behov for diverse medisinsk hjelp.

 

Ja ja, måtte bare ventilere en smule. Krysser fingre for klaff denne PP.

 

Jeg har pco og sykluser like lange som dine (eller mellom 28 og 32 dager) og har eggløsning og positive eltester så ser ikke noen grunn for at du ikke har det.

Men er vel vanlig at man slipper egg fra en side per mnd. så kanskje ikke du vil ha el hver mnd? Sa de noe om det når du fjernet eggstokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Både jeg og søsteren min har PCOS. jeg er I PP1 og er spent på hvordan det vil gå :)

Min søster har 3 barn. Nr 1 prøvde de I ca 1 år, begynte på pergo og så satt spiren (usikker om det var med pergo eller I pausen) Nr 2 satt I 2 pp og nr 3 var det ikke aktiv prøving, så den satt etter ca 1 år. Så det er fult mulig å bli gravid med PCOS uten hjelp :D

 



Anonymous poster hash: a66f7...3f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei

Jeg har hatt diagnosen PCOS siden 2006, jeg og mannen prøver nå å bli gravid og jeg har derfor kjøpt inn CBD el.tester som viser  :)  ved el.

 

Står på full dose Metformin, men har sluttet på Spirix det er skadelig for evt. foster så det vil vi ikke ta lenger. Litt panikk for jeg har full pakke PCOS med overvekt (rundt midjen) og økt behåring (noe dritt), men har siste årene hatt stabil syklus på rundt 28-31 dager. Spirix har hjulpet veldig på hårveksten og har angst for at det skal bli like ille som før eg begynte på Spirix.

 

I høst fjernet jeg hø. eggstokk og eggleder pga. gedigen dermoidcyste som hadde snurret ett par ganger rundt egglederen.

 

Så PCOS med en eggstokk og en eggleder, ingen barn og et kjempe barneønske.

 

Det jeg lurer på er jo dette med LH og PCOS. PCOSere kan jo ha utslag på LH hele syklusen. Prøvde først a1 sine el.tester, men syntes det var veldig frustrerende å skulle tolke en strek opp mot en annen. Begynte da tidlig i syklus og testet annenhver dag, fikk alltid svake utslag helt frem til CD16 da syntes jeg at teststreken hadde en linje som var like sterk som controllstreken og tolket det som positiv test.

 

Denne syklusen har jeg testet med CBD og fikk smiley på CD16. Vet dere ikke kan svare, men er det mulig at man kan  ha el. ?  uten hormonstimulering?

 

Håper jo selvfølgelig vi skal få det til uten for mye mikk makk, men er forberedt på at det kan bli behov for diverse medisinsk hjelp.

 

Ja ja, måtte bare ventilere en smule. Krysser fingre for klaff denne PP.

 

Jeg har pco og sykluser like lange som dine (eller mellom 28 og 32 dager) og har eggløsning og positive eltester så ser ikke noen grunn for at du ikke har det.

Men er vel vanlig at man slipper egg fra en side per mnd. så kanskje ikke du vil ha el hver mnd? Sa de noe om det når du fjernet eggstokken?

 

 

De sa egentlig ikke så mye om det som jeg kan huske, var mye medisiner. Men Gyn. sa at om det ikke ble klaff ila. 6 mnd. så skulle jeg henvises på nytt for å få hjelp. Er nå i 4 pp, så ikke klaff i forrige syklus heller. Har jo ikke prøvd så lenge, men vi er godt voksne begge to, jeg er 36 og han er 40 så vi kjenner litt på alderen og at tiden løper fra oss.

Det jeg har lest på nett er at når man kun har en eggstokk så vil den normalt slippe egg hver mnd. fordi den alltid "vinner" kappløpet om å modne og slippe eggcelle.

Men med PCOS så er det jo veldig vanlig å ha sykluser uten eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...