Gå til innhold

Doppler


Tina_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en app som heite pregnancy+ sjøl, men har ikkje vist at den har doppler i seg. Kor finn en den? Og korleis kan en bruke telefonen som doppler? Vil vel ikkje finne noke hjertelyd då? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg sonoline c doppler! Og har funne liv inni magen min :-D Høyre ikkje hjertelyden, men ser det på dissa tala :-D Også høyrte vi at d va bevegelse i fosteret :-D Woohoo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må være fint! Jeg vet ikke om jeg tør å gå til innkjøp av slikt, finner jeg ikke liv så freaker jeg sikkert ut! 😂 Men må innrømme at jeg blir nysgjerrig. hvor langt er du på vei? Og hvor mye koster en sånn? :-)

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe eg kjøpte no og eg viste godt at d ikkje e sikkert eg kom til å finne liv sia d e veldig vanskelig så tidlig. Leita lenge lenge lenge før vi fant liv ;) D blir enklare å finne til større babyen e ;) Eg e 10+0 idag, så første gang vi fant liv var på fredag 9+3 og i går 9+6, kun dei to dagane vi har prøvd,så no skal lille vennen få fred og ro i noken veke før vi prøva igjen, og håpe på at hjertelyden kjem fram og då ;)

Den eg kjøpte kosta 1295, og syns absolutt d va verdt pengane :-D Men d finst billigare og, hadde angelsound med førstemann, men den såg eg ikkje tal på, va kun lyd, veldig bra den og, men den vart ødelagt etter at eg lånte den vekk :)

 

Vist du veit du vil bli stressa om du ikkje finne liv, så ville eg ha droppa innkjøp av d, eller iallefall vente til babyen e blitt en del større :) Med førstemann hadde eg ikkje doppler før eg va ca 5-6 mnd på vei, og d vakje kvar gang eg hørte noke då, men kjente jo masse beveglsa, så eg viste at d va liv der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy ❤😊 Får se om jeg klarer å vente til ultralyd. Det er så utrolig lenge til!!😖

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...