Gå til innhold

Hva er en kundeansvarlig? Hjelp meg 😕


meg-og-mine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg søkte på ny jobb. Jeg er nåværende i jobb som kantine leder. Begynte i nåværende jobb som renholder. Har god erfaring fra begge yrkene.

 

Jeg var også HMS ansvarlig for renhold i 1 år.

 

Så ble det utlyst stilling som kundeansvarlig hos et annet firma, det er kundeansvarlig for renhold. Tenkte jeg har jo veldig bra erfaring fra det så hvorfor ikke bare prøve å søke ettersom jeg er kun ansatt som fast vikar og vikariatet går ut ifra sommeren.

 

Jeg fikk svar på søknaden at dem ønsker å ha meg inn på intervju. Ble staks usikker på om jeg kanskje har tatt vann over hodet, jeg er litt stresset med tanke på usikkerheten videre så prøver å søke etter ny jobb.

 

Vet rett å slett ikke om dette er det rette for meg, hva gjør en kundeansvarlig? Altså jeg forstår såpass at det er å følge opp div avtaler med kunden osv, men kan noen forklare meg litt nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har jobbet som kundeansvarlig i renholdsbedrift. Jeg hadde ansvar for alle kunder og ansatte som jobbet i min komune, ca 35 kunder og 15 ansatte. Mine arbeidsoppgaver var blant annet :

- kjøre lønn

- opplæring av nyansatte

- sjekket renholdet hos alle kunder opptil flere ganger i måneden

- skaffe vikar ved sykdom

- hjelpe ansatte med alle spørsmål de måtte ha ang jobb, lønn osv. Hadde endel utenlandske ansatte som ikke var så gode i norsk, så brukte mye tid på det.

 

I tillegg så hadde jeg jobbtelefon som stadig ringte fra morgen til kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...