Gå til innhold

Dere PCO damer som har brukt Pergotime


Lillemi82

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nylig fått påvist PCO på den ene eggstokken, den andre så mer normal ut. Har i tillegg veldig lange og ustabile sykluser, (30-70 dager) som da vil si at jeg i perioder ikke har eggløsning.

Jeg er aktiv og har bmi på 20, ingen unormal hårvekst eller kraftig bygning.

Mørk stemme kan jeg krysse av for.

 

Vel.. Det jeg skal frem til er deres erfaring med Pergotime, ser på pakningsvedlegget at cystene kan bli smertefulle. Nå i første runde blir det enkel kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun hatt en dobbel kur og synes ikke jeg kjente cystene mer en ellers. Jeg kjente derimot eggløsning VELDIG godt eller hadde en kjempe vond ettermiddag og kveld - kan være pga cystene som rasla der de hang (jingle bells.. ) Det har jeg ikke fått noe forklaring på. Fikk bare beskjed om å dra til legevakta dersom jeg hadde smerter som lignet på blindtarmbetennelse (har fjernet blindtarmen så vet sånn ca hvordan det føles..) men det fikk jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ingen forskjell på kroppen på pergo :) Tok en enkel kur. Har veldig mye cyster, så mange at det ikke kunne telles nøyaktig.



Anonymous poster hash: e2865...213
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg merket ikke noe på kroppen fysisk når jeg gikk på pergotime,  men ble en skikkelig bitch mot sambo! sur og grinette, begynte å grine for ingenting osv.. jeg gikk på 1 enkelkur, 4 dobblekurer og 4 tripplekurer! det er unormalt å få så mange kurer, men jeg fikk fortsette mens jeg ventet på ivf.. fikk ikke eggløsning med noen av kurene..

 

ble gravid på første fryseforsøk ivf :) er blidere og med psykisk stabil som gravid enn på pergotabletter :P hehe! 

 

lykke til :)



Anonymous poster hash: 8b536...e3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...