Gå til innhold

Tvillinger på 1 år og jobb i barnehage


titinn

Anbefalte innlegg

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette skal gå, men fikk en skikkelig pangstart etter permisjonsslutt!!! 2/3 åringer hele dagen på jobb, og så hente mine egne 1 åringer og hjem og full fart til leggetid!! Dette resulterer i en veldig sliten mamma😓😓 Er utdannet førskolelærer og har jobbet i barnehage i mange år, men nå begynner det virkelig å gå opp for meg at en slik jobb kan jeg ikke ha i mange år til! Gruer meg hver dag og er virkelig tøft å være tilbake. Før jeg ble gravid med tvillingene jobbet jeg et annet sted, da også barnehage men med litt større barn. Nå er den bhg nedlagt og det jeg jobber nå i en helt ny barnehage, men ellers er det kaotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette skal gå, men fikk en skikkelig pangstart etter permisjonsslutt!!! 2/3 åringer hele dagen på jobb, og så hente mine egne 1 åringer og hjem og full fart til leggetid!! Dette resulterer i en veldig sliten mamma Er utdannet førskolelærer og har jobbet i barnehage i mange år, men nå begynner det virkelig å gå opp for meg at en slik jobb kan jeg ikke ha i mange år til! Gruer meg hver dag og er virkelig tøft å være tilbake. Før jeg ble gravid med tvillingene jobbet jeg et annet sted, da også barnehage men med litt større barn. Nå er den bhg nedlagt og det jeg jobber nå i en helt ny barnehage, men ellers er det kaotisk!

Tvillinger i den alderen er veldig slitsomt, er det noen mulighet for å få en annen jobb sånn at du får en pause fra småbarn? Selv hadde jeg ikke klart å jobbe med barn for så og fortsette når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...