Gå til innhold

Magiske 12 uker :)


Frk Kanin

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

 

Hvordan går det med dere her inne? Nå har vel de fleste snart rundet de magiske 12 uker og gått over i 2.trimester :) Jeg synes det er så spennende og magen har vokst bittelitt. Kjenner at buksen strammer noe. Er det noen som allerede har begynt å bruke mammaklær? Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13+5 i dag, skal på ul om en uke. Kanskje vi får se kjønn, hvem vet :) Skal forforøvrig på hotell en natt med samboer for å feire bursdagen hans, så hadde toppet dagen å få se kjønnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Er det tidlig ul dere skal på da? Hadde jo vært kjempegøy å fått vite kjønn på bursdagen :) Jeg skal ikke på oul før i slutten av februar. Er da i uke 20. Synes det er lenge å vente. Gleder meg til å vite om det er gutt eller jente :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir tidlig ul. Tenkte selv det var lenge å vente til oul, men fikk time overraskende tidlig. Men valgte å ikke avbestille timen vi har neste uke fordet om :) Har oul 18+0, 1. Februar. Blir jo bare snaue 3 uker mellom, men det får være ;) Vi har bestilt privat nå, men har fått sett hos lege både i uke 9 og 11. Han hadde ikke akkurat beste apparatet, men var morsomt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet i til uke 15, 14+2.

Buksene strammer på kvelden og etter jeg har spist, så jeg har kjøpt bukse med strikk i livet 🙈 Hadde ikke trodd jeg skulle det så tidlig, men det er så digg å ikke føle at alt klemmer! Ser at det er litt mage når jeg går i stramme klær, men egentlig ikke så mye når jeg er naken. Gleder meg veldig til å få vite kjønn i februar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 13-3 og ser ikke særlig gravid ut når jeg er naken ,men straks jeg tar en genser på meg så vises det en liten kul .genseren trenger ikke å være trang en gang. Føles ut som ett århundre til ultralyd da, har ikke fått time før 11 februar.gleder meg veldig til å se den lille da ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 12+3 og var på ul i dag og så den lille :wub: Den lå og koset seg og hadde en finger i munnen og lå og suttet på den sa gynekologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+0 i dag, og gleda meg til det skulle stå 2 trimester på appen min. Er vel for lenge sia sist jeg var gravid, har visst glemt hvordan disse ukene fungerer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til lillingen: måtte le litt for meg selv når jeg leste det du skrev. Tenkte det samme selv 😊 i dag er jeg 13 uker, og nå står det andre trimester her! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til lillingen: måtte le litt for meg selv når jeg leste det du skrev. Tenkte det samme selv 😊 i dag er jeg 13 uker, og nå står det andre trimester her! 😃

Gratulerer 😊 jeg må pent vente til onsdagen 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg henger helt med her... Trudde vi gikk over i andre trimester 12+0? Er det 13+0? Jaja, er 14+noe så da er jeg uansett gått over :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg henger helt med her... Trudde vi gikk over i andre trimester 12+0? Er det 13+0? Jaja, er 14+noe så da er jeg uansett gått over :P

Sist jeg var gravid for 6 år siden, var det 12+0 uker. Men ifølge det o store Internett, finnes det ikke en standard på dette. Men vi er nå alle på god vei til 2 tri! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 16+2, og klarer ikke bruke vanlige bukser. Brukt mammabukser siden ca uke 12. Fått skikkelig babykul 😊

Misunner deg! Jeg er også 16+2 i dag, og har null babykul. Håper den kommer snart! Tipper det ikke er ditt første barn med tanke på den tidlige kulen :) Men er fortsatt misunnelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er nå 16+2, og klarer ikke bruke vanlige bukser. Brukt mammabukser siden ca uke 12. Fått skikkelig babykul 😊

Misunner deg! Jeg er også 16+2 i dag, og har null babykul. Håper den kommer snart! Tipper det ikke er ditt første barn med tanke på den tidlige kulen :) Men er fortsatt misunnelig ;)

 

Nei, dette blir vårt tredje😊 Så er vel ganske normalt at magen kommer tidlig. Med første var det ikke antydning til noe før uke 18-19 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...