Gå til innhold

til dere som har opplevd MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt MA. hvordan merket dere dette og hvor langt på vei var du?

Hadde du noen av de samme symtomene som ved en SA?

 

Anonymous poster hash: 90c59...bbf

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har hatt 3 ma. Merket dette ved svak rosa utflod mellom uke 6-8. Lite smerter, stigende hcg og gravid følelse. Blitt oppdaget på ultralyd i uke 8.

Lenke til kommentar

Annonse

Vil det si at dere ikke har sett hjerte så? Tidlig up idag 6+1 ingen hjerte aktivitet. Hcg var 27000 for en uke siden. Jeg er 100% sikker på når jeg ble befruktet. Er ikke dette Litt rart? Jeg så masse når jeg var 5+9 med min datter. Hjerte og alt :)

Lenke til kommentar

Hos meg begynte det med brun utflod som gikk over til å bli mer rød. Dette begynte en tirsdag og søndag (i dag) fikk jeg påvist en påbegynt abort. Usikker på om det egentlig er en SA eller en MA da... Har tidvis menssmerter, men ikke så veldig sterke. Hadde sterkere menssmerter før jeg begynte å spotte.

Lenke til kommentar

Hos meg begynte det med brun utflod som gikk over til å bli mer rød. Dette begynte en tirsdag og søndag (i dag) fikk jeg påvist en påbegynt abort. Usikker på om det egentlig er en SA eller en MA da... Har tidvis menssmerter, men ikke så veldig sterke. Hadde sterkere menssmerter før jeg begynte å spotte.

PS: Skulle vært ca. 6 uker på vei i dag, så mistet ca. uke 5.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg merket ingenting dør tidlig ul i uke 8 som viste at fosteret var rundt 5-6 uker så hjertet startet aldri.. Ville nok ikke merket noe vis jeg ikke gikk til tidlig ul..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...