Gå til innhold

Gravid-moments


BFurby

Anbefalte innlegg

Har hatt to øyeblikk der jeg følte meg veldig gravid, selv om jeg bare er 5+3 enda.

 

1) Testet Pregnancy+ appen for to dager siden og der stod det "week 5: by now your baby has millions of cells..." Jeg ble så rørt! Fikk tårer i øynene og samboeren måtte le av meg, haha :-)

Er cellebiolog så dette med millioner av celler var visst veldig fascinerende. 

 

2) Sitter og ser "Drømmen om landsbygda" på Vox og ett av de søte engelske husene med vinterhage og cottage stil på hagen rørte meg dypt. Tårer i øynene - igjen :-p

 

Andre som føler seg litt skrullete allerede?  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp hehe.

 

Mye som beveger meg til tårer ekstra tidlig for tiden ja.

Fra noe jeg leser på nyhetene til en film jeg ser på TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når panikken pga liten bil kommer, og jeg lurer på hvordan vi skal få plass til 3barneseter i vår lille nye bil.. Så i neste øyeblikk blir jeg litt rørt\hormonell når jeg tenker på at de er så store nå at de kan faktisk underholde babyen i bilen, hjelpe med å finne smokk og bamser..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rørt til tårer av statsministertalen idag (og jeg er langt ifra høyre-velger altså) 😂

 

Er det bare meg som synes det er fryktelig irriterende og ubekvemt når folk spør om vi har prøvd lenge? Eller hvor lenge vi har prøvd? Synes det er å grave i privatlivet vårt, og forstår bare ikke hvorfor noen er så opptatte av å vite det, siden de ikke klarer å la være å spørre😡

Endret av Betta85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rørt til tårer av statsministertalen idag (og jeg er langt ifra høyre-velger altså) 😂

 

Er det bare meg som synes det er fryktelig irriterende og ubekvemt når folk spør om vi har prøvd lenge? Eller hvor lenge vi har prøvd? Synes det er å grave i privatlivet vårt, og forstår bare ikke hvorfor noen er så opptatte av å vite det, siden de ikke klarer å la være å spørre😡

Har ikke blitt spurt akkurat det, men noen har spurt om det var planlagt. Synes det er like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble rørt til tårer av statsministertalen idag (og jeg er langt ifra høyre-velger altså)

Er det bare meg som synes det er fryktelig irriterende og ubekvemt når folk spør om vi har prøvd lenge? Eller hvor lenge vi har prøvd? Synes det er å grave i privatlivet vårt, og forstår bare ikke hvorfor noen er så opptatte av å vite det, siden de ikke klarer å la være å spørre

Har ikke blitt spurt akkurat det, men noen har spurt om det var planlagt. Synes det er like ille.
Enig. "Jadda, det var godt planlagt!!!" 😖 Endret av Betta85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg ble rørt til tårer av statsministertalen idag (og jeg er langt ifra høyre-velger altså)

Er det bare meg som synes det er fryktelig irriterende og ubekvemt når folk spør om vi har prøvd lenge? Eller hvor lenge vi har prøvd? Synes det er å grave i privatlivet vårt, og forstår bare ikke hvorfor noen er så opptatte av å vite det, siden de ikke klarer å la være å spørre

Har ikke blitt spurt akkurat det, men noen har spurt om det var planlagt. Synes det er like ille.
Enig. "Jadda, det var godt planlagt!!!"

 

Eller "nei, det var et uhell...." :-p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stod på posten i butikk idag etter og ha handlet, smånervøs for å bli "oppdaget" (liten plass her). I den ene hånda brev til Oslo universitetssykehus fødeavdelingen/henvisning som det står på konvolutten, i den andre hånda, fiskepudding! ;-)

Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forresten spurt her om dagen om graviditeten var planlagt og sa (som sant er) at nei, det var det ikke. 

Og så spurte han "hvordan er det mulig at det er u-planlagt, vanligvis bruker man jo p-pille eller kondom?"

hahaha :-p 

"vi slurva" sa jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forresten spurt her om dagen om graviditeten var planlagt og sa (som sant er) at nei, det var det ikke.

Og så spurte han "hvordan er det mulig at det er u-planlagt, vanligvis bruker man jo p-pille eller kondom?"

hahaha :-p

"vi slurva" sa jeg

 

😱 jeg synes sånt er frekt å spørre om, rett og slett! Endret av BT85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble forresten spurt her om dagen om graviditeten var planlagt og sa (som sant er) at nei, det var det ikke.

Og så spurte han "hvordan er det mulig at det er u-planlagt, vanligvis bruker man jo p-pille eller kondom?"

hahaha :-p

"vi slurva" sa jeg

jeg synes sånt er frekt å spørre om, rett og slett!

 

 

ja, det er faktisk ganske frekt. Særlig å fortsette diskusjonen, man vil jo ikke forklare sexlivet sitt til alle som spør :-p men jeg tenkte at når han spør så får han tåle svar ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...