Gå til innhold

Når fortelle storesøster


Frk Kanin

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Trenger innspill til når fortelle storesøster på 6 om lille nurket som er på vei. Tenker at foreldrene våre får vite det på lillejulaften. Vi var på ul i går og så en sprell levende baby og hørte hjertelyd. Tenker jeg har lyst å fortelle jenta mi om det idag eller imorgen, men er usikker siden jeg kun er 10+2 (evt 10+5 alt ettersom hvordan man regner det). Hva tenker dere om det? Jeg tenker at siden vi så en sprellende baby og hørte hjertelyd så er sjangsen for abort mye mindre. Er redd for at hun får høre det fra andre hvis hun ikke får vite om det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter med å fortelle noen (annet enn venninner og søster som jeg evt også ville delt en abort med) om svangerskapet før jeg har vært på uke-12 ultralyden.

Har bestilt en storebror-t-skjorte til minste (som forsøker å adoptere alle babyer han ser, i håp om å bli storebroren til noen), og storesøster skal få en 200-lapp til å handle babytøy for, og skal ha en liten "fest" hvor jeg og kjæresten forteller dem det.

Hvis du allikevel ville fortalt henne om at du mistet, er det jo ikke noe i veien for å gi henne et lite "jule-mirakel" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin i juli, og vi fortalte det når jeg var ca 8 uker på veg. Først og fremst så de ikke skulle høre det fra noen andre, men også fordi jg blir ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...