Gå til innhold

Erfaren dagmamma ledig ifra Januar 2016 Oslo


Dagmamma_Nadia

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en erfaren dagmamma i slutten av 40 årene, jeg har jobbet som registrert dagmamma i over 13 år. Jeg har blitt godt likt av både foreldre og barn, jeg stor trives i jobben som dagmamma. Jeg bor sentralt på Grünerløkka/Sofienberg i et barnevennlig nabolag like ved (Lakkegata holdeplass). Det settes av mye tid til både moro og lek. I tillegg blir parkene i nærområdet godt brukt ved pent vær. Jeg har meget gode referanser og disse vil bli oppgitt ved interesse. Ta gjerne kontakt dersom dette er noe for dere.  Send meg gjerne en mail eller ring. Mail : [email protected] Tlf:95784719

 

Mvh

Nadia B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er en erfaren dagmamma i slutten av 40 årene, jeg har jobbet som registrert dagmamma i over 13 år. Jeg har blitt godt likt av både foreldre og barn, jeg stor trives i jobben som dagmamma. Jeg bor sentralt på Grünerløkka/Sofienberg i et barnevennlig nabolag like ved (Lakkegata holdeplass). Det settes av mye tid til både moro og lek. I tillegg blir parkene i nærområdet godt brukt ved pent vær. Jeg har meget gode referanser og disse vil bli oppgitt ved interesse. Ta gjerne kontakt dersom dette er noe for dere. Send meg gjerne en mail eller ring. Mail : [email protected] Tlf:95784719

 

Mvh

Nadia B

Fint å se at dere kopierer og bruker teksten min til å skape egne innlegg. Lov å bruke sine egne ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...