Gå til innhold

innkjøp?


Tresko81

Anbefalte innlegg

Noen som har startet med innkjøp til den lille? Vet det er tidlig enda, men det er jo så mye fint å handle. 😊 Har startet smått selv, og har gjorteg noen kupp (ser mye på tilbud) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist begynte vi å handle inn etter oul. Kjøpte mye på tilbud i løpet av våren😊 Har det meste vi trenger, men har lyst på bedside crib, håper på gode salg på nyåret😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt vogn... 😱😱😱

Urban Jungle til halv pris, klarte ikke la være. Får jo solgt den på Finn og jeg mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt noe ennå. Har en ettåring i hus så har det meste fra før av, selvom det nok blir litt nytt også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt vogn 😊 vi bor på en værhard plass så jeg har kjøpt simo kombi! Har bare gode erfaringer med denne vogna og har sagt i alle år at en slik skal jeg ha.. 😊 nå et jeg suuuuperglad jeg kjøpte den (kjøptr den allerede i vår) fordi den er gått ut av produksjon 😊 ellers har jeg kjøpt vugge, to mammatopper pg litt babyklær. Har en pakke på tur i posten også med noen små søte plagg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt barnevogn, drømmevogna. En Emmaljunga Big Star Supreme. Ellers så har jeg seng og stellebord fra første gullet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kjøpt noe enda, men har fått litt klær fra en farmor som gleder seg så fælt at hun bare kjøpe alt hun ser :fnise: Jeg var og handlet inn en mammabukse og to topper slik at jeg kan ha klar når magen starter å komme. Jeg blir nok å starte innkjøpene sånn smått over nyttår tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eneste vi har kjøpt er vogn, tok sjansen siden vi fikk den billig. Er ingen som selger babyutstyr her vi bor, så får vel ta en runde storshopping i bergen når det nærmer seg. Er 6 år siden sist baby, så har absolutt ingenting av utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ei leander vugge som ble solgt billig på fb. Ellers har jeg ikke kjøpt noe. Tenkte å vente til etter oul før jeg går til innkjøpt av mer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt noe enda, og trenger alt 😏 Skal flytte om et par mnd, så venter til vi har kommet inn i nytt hus:) har fortsatt god tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...