Gå til innhold

Tiden går sååå sakte...


trøndermamman87

Anbefalte innlegg

9+2 i dag. Skal på ul fredag om 14 dager og er alt bra da kommer vi til å fortelle det til familie, venner og på jobb. Synest 3 første månedene er de verste. Hvordan går det med dere andre? Noen flere som skal på 12 ukers ultralyden?😄 Når skal dere fortelle nyheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi blir å bestille privat ul i jan 😊 er bare 7 uker nå. Vil holde det hemmelig lengst mulig da jeg har mistet tidligere i år :( ønsker å høre hjertelyden evt ha vært på ul før vi sier noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+2 i dag, har første legetime om 2 uker. Hvis vi ikke finner hjertelyden kan det hende jeg vil ha ul, hvis vi finner kommer jeg mest sannsynlig til å vente til oul. Går bra med formen, men er en del kvalm for tiden, ellers ikke store plagene😊

 

Har lyst å fortelle familien nyheten på julaften, er ca 12 uker da, sjelden at hele familien er samlet, så hadde vært perfekt å dele nyheten da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen neste uke, er 8+5 i dag :) Har allerede fortalt foreldrene mine det og svigers :) Skal fortelle besteforeldrene mine og resten av familien det i jula og offisielt til resten over nyttår.

 

Jeg skal spørre legen neste uke om mulig tidlig UL i uke 11-12. Om han ikke vil henvise meg, så tar jeg det privat rett før jul og nærmest mulig uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...