Gå til innhold

Tvillinger


T1988

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy :) Ikke tvillinger her, men jeg var ganske spent når jeg var på ultralyd, for når jeg mistet sist var det tvillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, dobbel lykke :)

Var spent på om det var dobbelt opp her også i begynnelsen, fordi vi hadde to fine egg før vi satt eggløsningsprøyte, men her var det altså et bankende hjerte ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Her er det mistanker pga VELDIG høy hcg, større livmor enn normalt og tvillinger i familien :-) men jeg tror bare det er en. Har ikke følelsen på flere, og morsinnstinktet har somregel rett ;-) men får mere svar i januar. Har hatt en (innvendig) ultralyd, men da ville han ikke garantere at det bare var en pga den store livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg har bare 1 i magen nå, men har tvillinger fra før. Det er helt fantastisk å være tvillingmamma, så gled deg masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tvillinger hadde vært helt fantastisk! Det trodde jeg ikke før, men etter jeg ble gravid har jeg tenkt at det kunne vært utrolig fint. Skal på ul fredag og regner bare med å se en, men om det er to blir jeg nok dobbelt så glad! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg var på ultralyd i dag (uke 13) og der var det to stykker!!! STORT sjokk, men de var helt fantastiske. Sprella og romsterte rundt begge to -  herlighet at det går an! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg var på ultralyd i dag (uke 13) og der var det to stykker!!! STORT sjokk, men de var helt fantastiske. Sprella og romsterte rundt begge to - herlighet at det går an! :)

Så gøy! Gratulerer så masse :-D tvillinger i nær familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så artig Dette er kanskje et dumt spørsmål, men det høres ut som alle (unntatt meg) allerede har vært på ultralyd? Er det mest vanlig at folk bestiller privat ultralyd før den ordinære? Har egentlig ikke tenkt på det selv en gang, før nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så artig Dette er kanskje et dumt spørsmål, men det høres ut som alle (unntatt meg) allerede har vært på ultralyd? Er det mest vanlig at folk bestiller privat ultralyd før den ordinære? Har egentlig ikke tenkt på det selv en gang, før nå ;)

I mitt første svangerskap hadde jeg ikke ul før den oul. Men denne gang bestilte jeg privat selv, hadde et stort behov for å vite at hjerte slo etter to SA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så artig Dette er kanskje et dumt spørsmål, men det høres ut som alle (unntatt meg) allerede har vært på ultralyd? Er det mest vanlig at folk bestiller privat ultralyd før den ordinære? Har egentlig ikke tenkt på det selv en gang, før nå ;)

Jeg var på i uke 9, etter henvisning fra legen for å se at alt var greit etter en MA to mnd før, og vi skal på privat nå til mandag siden typen var på jobbreise sist, og han også vil se😉 Men hadde det ikke vært for at vi mistet sist, hadde vi nok ventet til oul😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå gratulerer!! Jeg klarer ikke å se en tvillingtråd uten at jeg må blande meg. Her sitter jeg høygravid med mine to skatter og er så klar for å møte de. Det blir en drøm!!! :D

Kjempegøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt tidlig ul i begge svangerskap, men det er fordi det er pålagt når man får ivf-barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Hei.. jeg var på ultralyd i dag (uke 13) og der var det to stykker!!! STORT sjokk, men de var helt fantastiske. Sprella og romsterte rundt begge to - herlighet at det går an! :)

Så gøy! Gratulerer så masse :-D tvillinger i nær familie?

Sorry sent svar, på nett igjen nå! Trodde ikke det, men vi har visst tvillinger i familien på min bestemors side fortalte hun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...