Gå til innhold

Trening


Coccobahhia

Anbefalte innlegg

 

Nå har jeg to mnd permisjon, å kommer til å prøve litt vekter å trening med ball oppe på loftstua vår. Da er det ikke snakk om type markløft altså😂 men noen kilo på manualer og trene armer, og rygg, mage. Til slik type hjemmetrening, kan man trene som før da? Nå er det jo tidlig, så ikke noe ekstra vekt å drasse på sånn sett..andre som trener? Evt hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du vil nok føle at du blir mer andpusten enn før, og kanskje du blir svimmel ved anstrengelse, men bare pass på at du ikke faller og slår deg, så er det bare å trene. Jeg løper, om enn ikke på langt nær så mye eller fort som før positiv test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg trente en del da jeg gikk gravid med han som er 1 år nå, da var det både styrke og kondisjon, og jeg kuttet ikke så veldig mye ned på intensiteten heller, helt til jeg var omtrent 6/7 mnd på vei.

 

Den informasjonen jeg kom over sa at dersom man er vandt til å trene, så kan man fortsette omtrent som før, men husk bare å trene bekkenbunn paralellt. Samtidig unngikk jeg øvelser som markløft og liknende som gir stor belastning på bekkenbunn mot slutten:-) Situps gjorde jeg til omtrent 7 mnd:-) Deilig å trene, dessverre har det blitt mye mindre tid til det, nå som jeg er 2 barns mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Mye mindre trening nå enn før. Lillejenta på 1 år krever jo sitt, og nå mye regn å korte dager. Jeg har slitt slik med trøtthet i tillegg, lite søvn pga våken 1åring og graviditet😧. Jeg har vært veldig flink til å gå på fjellet og holde meg i form slik sett tidligere. Håper på bedre energi når sola snur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...