Gå til innhold

Hvordan går det med alle?


Augustfrua

Anbefalte innlegg

Lenge siden aktivitet på siden her. Alt vel med alle? Her har mini rukket å bli to måneder :) smiler og pludrer - storkoser oss sammen :) spesielt nå som han har vært flink og sovet godt om nettene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille har blitt 6 uker :)

Veldig blid og rolig kar, som henger med på lasset så godt han kan.

Akkurat vært på kontroll, og han legger på seg kjempe bra.

Jeg gleder meg til han begynner å sove litt lenger mellom ammingene, så det blir litt sammenhengene søvn 😴

Men passer på å nyte tiden, da jeg vet at han vokser opp altfor fort😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille har blitt 6 uker :)

Veldig blid og rolig kar, som henger med på lasset så godt han kan.

Akkurat vært på kontroll, og han legger på seg kjempe bra.

Jeg gleder meg til han begynner å sove litt lenger mellom ammingene, så det blir litt sammenhengene søvn 😴

Men passer på å nyte tiden, da jeg vet at han vokser opp altfor fort😍

Sammenhengende søvn hadde vært noe ja, her er rekorden fire timer :P men flink til å sovne igjen etterpå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini hadde et par netter etter hverandre med 6 timer sammenhengende!!! Og jeg var så uthvilt 😂 Men det gikk over.

Egentlig helt greit, for jeg må amme om natta for å opprettholde melkeproduksjon. Ikke like motiverende å stå opp om natta for å pumpe.

Det har jeg ikke giddi med de 2 andre, og da har melka blitt borte etter 2-3 mnd.

Nå med siste vil jeg amme så leeeenge jeg kan.(eller.. Til 6 mnd ihvertfall) 😊

 

Hva fyller dere dagene med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini hadde et par netter etter hverandre med 6 timer sammenhengende!!! Og jeg var så uthvilt 😂 Men det gikk over.

Egentlig helt greit, for jeg må amme om natta for å opprettholde melkeproduksjon. Ikke like motiverende å stå opp om natta for å pumpe.

Det har jeg ikke giddi med de 2 andre, og da har melka blitt borte etter 2-3 mnd.

Nå med siste vil jeg amme så leeeenge jeg kan.(eller.. Til 6 mnd ihvertfall) 😊

 

Hva fyller dere dagene med da?

Ammer nattestid vi også - sliter litt med produksjonen, så kommer nok til å fortsette med det ;) dagene her fylles med pludring, synging og trilling. I tillegg til litt gråting, soving og bleieskift naturligvis:) skal snaet prøve oss på morogbarntrening, lurer også å prøve babysang eller babysvømming :) enn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...