Gå til innhold

Har dere noen symptomer? 😊


pia91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å svare meg selv så er mine synptomer disse :

Drømmer utrolig masse rart, 2 dager før jeg testa positivt så drømte jeg at jeg testa positivt :P

 

Jeg er også litt uggen på morningen.

 

Ja det er alt jeg har foreløbi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

De siste dagene har jeg vært ubertrøtt og sovnet på sofaen i 20-21tiden.

Fra i går natt har jeg hele tiden følt at jeg må tisse, selv om jeg har "tom tank" ;)

I går formiddag begynte jeg å merke murringer i bekkenet som liknet veldig på dem jeg hadde med 2.mann...

Har IKM imorgen og ikke turt å teste tidlig denne gangen da jeg bare har giret meg for mye opp de andre pp,men med disse tegnene kunne jeg ikke la være -og fikk tydelig positiv i morges :)

Er bare 3+6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

De siste dagene har jeg vært ubertrøtt og sovnet på sofaen i 20-21tiden.

Fra i går natt har jeg hele tiden følt at jeg må tisse, selv om jeg har "tom tank" ;)

I går formiddag begynte jeg å merke murringer i bekkenet som liknet veldig på dem jeg hadde med 2.mann...

Har IKM imorgen og ikke turt å teste tidlig denne gangen da jeg bare har giret meg for mye opp de andre pp,men med disse tegnene kunne jeg ikke la være -og fikk tydelig positiv i morges :)

Er bare 3+6...

Gratulere til deg 💟

De 2 andre svangerskapene har jeg vært kjenpe kvalm... Håper ikke det skjer denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noe strekking og stikking innimellom og fryser på kvelden. I går var jeg ganske kvalm hele dagen og når jeg skulle legge meg, våknet og måtte tisse i natt og var fremdeles kvalm, kjenner ikke noe til det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å høre deres symptomer.

Jeg vet jo ikke hvor langt jeg er på vei siden jeg har hatt en MA uten mens imellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slokna en time på sofaen klokken 21.. Fryser også veldig nå på kvelden, så måtte pakke meg inn i full kosedress og tjukke ullsokker.

 

Får også mensen liknende smerter, stikninger og kilefølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg trøtt og frossen.. Kjenner kvalmen kommer sigende også,pluss stikkinger i livmorem innimellom. Er 5+0 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg plutselig veldig halsbrann... Hadde håpet det kunne komme litt senere enn 5+2. Kan det ha en sammenheng med trening? Trente ganske hardt tidligere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+6 i dag og hadde første runde over toalettskåla 😷 Akkurat nå er jeg faktisk så kvalm at jeg ikke orker annet enn å ligge stille på sofaen..😶 Håper kvalmen forsvinner like fort som det kom 😇

Endret av LilleGullkornet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns symptomer er vanskelig..

Føler meg generelt veldig daff, tung i hodet, mensmurringer. 

Det er alt. 

For utenom murringene så kunne det andre ha vært pga lite søvn fordi vesla mi er litt vrien til å sove på kveld og natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Den derre kvalmen altså!! 😞 LilleGullkornet, hadde du småkvalme før du kom så langt som til skåla? Kjenner på kveldskvalme til tider her - men ingen spying enda! Har ikke vært kvalm de to tidligere svangerskapene... Og i og med at jeg har fått det så tidlig nå (4+) så frykter jeg det kan bli værre... bLÆh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff , føler virkelig med dere som er kvalme  :sad:   Var bare konstant "fyllesjuk" sist, det var drykt nok :unsure:

Jeg er så oppblåst at jeg blir deprimert når jeg ser meg i speilet.. Hadde et par kg ekstra fra sist å. Så dette her kan bli spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Den derre kvalmen altså!! 😞 LilleGullkornet, hadde du småkvalme før du kom så langt som til skåla? Kjenner på kveldskvalme til tider her - men ingen spying enda! Har ikke vært kvalm de to tidligere svangerskapene... Og i og med at jeg har fått det så tidlig nå (4+) så frykter jeg det kan bli værre... bLÆh!

Vært småkvalm i noen dager i forkant, men det har gått fint å leve med! :) Har gjerne vært kvalm før frokost, også har det kommet igjen utover kvelden. Er først i dag jeg har hatt "dagskvalme", men den har vart i hele dag (fra rundt 12 tida) og rundt klokken 17.30 tok det helt av.. Har heldigvis lettet nå!! Endret av LilleGullkornet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde/har mensenmurringer / små stikkninger i magen i en uke før jeg testet. Har fortsatt litt sånn følelse i magen. Er ellers veldig, veldig trøtt og klar.
Små uvell, ikke kvalm men det kjennes ut som det presses seg opp uten kvalme etter måltider og hvis det går litt lengre enn 2-3 timer mellom måltidene. Og ikke snakk om og bli oppblåst utover dagen er som en ballong når jeg kommer fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst ja, skulle ikke tro det gikk an å se så mye dvaskere ut på så kort tid🙈

 

Var ikke ligamentsmerter noe? Hvordan er det? I dag har jeg merket litt små stinglignende ilinger litt på siden, ikke så merkbart egentlig. Men en gang hadde jeg svangerskap i egglederen(ble oppdaga før smertene kom). Å nå kjenner jeg at det kommer tilbake bekymringer rundt dette igjen, husker jeg ville sjekke hos lege sist og de ville så vidt la meg sjekke så tidlig. Skikkelig kjipt å måtte krangle seg til en legetime.. Jeg som hadde bestemt meg for ikke å bekymre meg sånn denne gangen, men ikke så lett når man går å kjenner på slike ubehageligheter uten at man vil det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har fått "alt" av symptomer allerede. Kvalm, trøtt, ondt i magen, veldig følsom luktesans, oppblåst, må tisse heeele tiden og fått en enorm spyttproduksjon. Heldigvis kaster jeg ikke opp da :) Med jenta mi visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var ca 8 uker på vei og hadde ingen symptomer i hele svangerskapet, kun bekkenløsning etterhvert. Nå ser det ut som at symptomene kom omtrent før jeg ble gravid :P Testen viste jeg var 1-2 uker på vei i går, altså 3-4 uker. Så veldig spent på hvor langt jeg egentlig er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 6 uker her (iflg mens 6+3 men el var litt senere) og er KVALM (hele dagen)!! Går og føler jeg småbrekker meg ofte og masse mat jeg ikke orker tanken på... Sånn var det ikke i mine to første svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i: ekstrem trøtthet, mye oppblåst, tisse ofte, godtesyk, strekninger og stikking i livmor, ømme og større bryster, kvalme (kom først sånn smått i dag), kjempekald. Er 5+2 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...