Gå til innhold

Jeg som ble gravid etter 2-3 mnd bekjentskap..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fat til barnet tok kontakt, og vi var sammen en hel dag. Det hele endte med at han i grunn ikke ønsker noen form for kontakt. Han har visst vært åpen om svangerskapet til sin familie, og møtt forståelse og støtte for sitt valg. Om han skal stå oppført som far, er helt opp til meg. Er veldig bestemt på å betale barnebidrag uansett, "for å slippe å risikere at jeg kom etter noen år og krevde dette"..

 

Må innrømme at jeg ble mektig provosert av hele mannen. Skulle fremstå som så voksen og skikkelig "mann", og det er jo det siste han er. For en fjott!!

 

Anonymous poster hash: c3757...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

din egen feil, makan til idiot som blir gravid med vilje etter 2-3 mnd med en mann som ikke ønsker barn!



Anonymous poster hash: 6c407...15f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fat til barnet tok kontakt, og vi var sammen en hel dag. Det hele endte med at han i grunn ikke ønsker noen form for kontakt. Han har visst vært åpen om svangerskapet til sin familie, og møtt forståelse og støtte for sitt valg. Om han skal stå oppført som far, er helt opp til meg. Er veldig bestemt på å betale barnebidrag uansett, "for å slippe å risikere at jeg kom etter noen år og krevde dette"..

Må innrømme at jeg ble mektig provosert av hele mannen. Skulle fremstå som så voksen og skikkelig "mann", og det er jo det siste han er. For en fjott!! Anonymous poster hash: c3757...f59

hørt om stein i glasshus???

 

Som man reder, ligger man....

 

Anonymous poster hash: 67723...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er like umodne og fjottete begge to. Du for at du er så naiv og dum som velger å sette et barn bevisst til verden med en mann du ikke kjenner. Og han for at han ikke vil ta noe annet enn økonomisk ansvar for det han har stelt i stand.

 

Hva hadde du trodd egentlig? At han skulle juble, kjøpe hus og stasjonsvogn og at dere skulle leve lykkelig alle deres dager? Give me a break...

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, han tar jo ansvar for noe han overhodet ikke har bedt om ved å si det er greit å stå som far og betale bidrag.

 

Du valgte selv å bruke en elsker som donor istedenfor å reise til Danmark, det må du ta konsekvensen av. Du ville bli mamma alene, og det blir du.

 

Før han opp som far, barnet har rett på å vite hvor det kommer fra, og sett en avtale om en grei sum i bidrag. I ditt tilfelle tror jeg ikke jeg ville forlangt særlig mer enn den tusenlappen du ville fått i bidragsforskudd om han var ukjent. Du gikk inn i dette med åpne øyne, du hadde ubeskyttet sex med en fremmed mann fordi du ønsket å bli mamma, da blir resultatet som dette.



Anonymous poster hash: d319d...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, han tar jo ansvar for noe han overhodet ikke har bedt om ved å si det er greit å stå som far og betale bidrag. Du valgte selv å bruke en elsker som donor istedenfor å reise til Danmark, det må du ta konsekvensen av. Du ville bli mamma alene, og det blir du. Før han opp som far, barnet har rett på å vite hvor det kommer fra, og sett en avtale om en grei sum i bidrag. I ditt tilfelle tror jeg ikke jeg ville forlangt særlig mer enn den tusenlappen du ville fått i bidragsforskudd om han var ukjent. Du gikk inn i dette med åpne øyne, du hadde ubeskyttet sex med en fremmed mann fordi du ønsket å bli mamma, da blir resultatet som dette. Anonymous poster hash: d319d...ce6

Synes du legger i overkant mye ansvar på mor her. Far hadde også ubeskyttet sex, og han var like klar over det som mor. It takes two to tango.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.

Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på.

 

Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon.

 

Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt.

 

Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)



Anonymous poster hash: 5dae2...d4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høster som du sår......stakkars barn som blir født inn i dette. Men det bryr vel ikke du deg om, så lenge du får barnet du ønsket deg, hadde kanskje vært bedre å reist til Danmark likevel. da hadde barnet sluppet å vokse opp med en far som ikke ønsker det.

Hva hadde du ventet deg? At han skulle bli strålende overlykkelig og dere skulle leve lykkelig resten av deres dager.



Anonymous poster hash: 1d174...a90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.

Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på.

 

Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon.

 

Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt.

 

Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)

 

Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

 

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.

Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem.

 

Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg.

 

Anonymous poster hash: e9a60...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på. Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon. Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt. Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

 

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem. Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg. Anonymous poster hash: e9a60...442

Eller om hun sa det på swahili f.eks. da ville han jo mest sannsynlig ikke forstått det.

 

Er du helt dum? Hun sier hun har sagt ifra at hun ikke går på prevensjon. Da får vi ta utgangspunkt i at mannen i dette tilfellet forsto det budskapet, men at han valgte å fullbyrde samleie med henne uansett.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på. Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon. Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt. Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem. Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg. Anonymous poster hash: e9a60...442

Eller om hun sa det på swahili f.eks. da ville han jo mest sannsynlig ikke forstått det.

 

Er du helt dum? Hun sier hun har sagt ifra at hun ikke går på prevensjon. Da får vi ta utgangspunkt i at mannen i dette tilfellet forsto det budskapet, men at han valgte å fullbyrde samleie med henne uansett.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

 

Nei jeg er ikke dum, men siden du spør regner jeg med du er det.

 

Hi ville ikke svare på hvordan det ble lagt frem for mannen og ut fra alt annet hun har skrevet om denne saken tenker jeg mitt om dette.

 

Anonymous poster hash: e9a60...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.

Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på.

 

Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon.

 

Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt.

 

Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)

 

Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

 

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.

Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem.

 

Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg.

 

Anonymous poster hash: e9a60...442

 

 

Uansett så hadde mannen et ansvar for å beskytte seg selv noe han helt bevisst valgte å ikke gjøre.

Da visste han også at han og Hi kunne lage barn sammen.

 

Hvordan Hi la det frem har lite med saken å gjøre. Mannen beskyttet ikke seg selv, og nå må han (dessverre) ta følgene av det.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på. Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon. Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt. Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem. Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg. Anonymous poster hash: e9a60...442

Eller om hun sa det på swahili f.eks. da ville han jo mest sannsynlig ikke forstått det.

 

Er du helt dum? Hun sier hun har sagt ifra at hun ikke går på prevensjon. Da får vi ta utgangspunkt i at mannen i dette tilfellet forsto det budskapet, men at han valgte å fullbyrde samleie med henne uansett.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

 

Men hun hadde ikke sagt til han at hun ville ha barn, og hadde tenkt til å reise til Danmark for inseminasjon

 

Anonymous poster hash: 1d174...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på. Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon. Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt. Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem. Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg. Anonymous poster hash: e9a60...442
Eller om hun sa det på swahili f.eks. da ville han jo mest sannsynlig ikke forstått det.Er du helt dum? Hun sier hun har sagt ifra at hun ikke går på prevensjon. Da får vi ta utgangspunkt i at mannen i dette tilfellet forsto det budskapet, men at han valgte å fullbyrde samleie med henne uansett.Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Nei jeg er ikke dum, men siden du spør regner jeg med du er det. Hi ville ikke svare på hvordan det ble lagt frem for mannen og ut fra alt annet hun har skrevet om denne saken tenker jeg mitt om dette. Anonymous poster hash: e9a60...442

Men du konkluderer utifra fri fantasi. Det kan du ikke gjøre. Vi vet ingenting annet enn det hi har skrevet her og i tidligere innlegg.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvis jeg ikke husker feil så var Hi helt åpen og ærlig med ham med tanke på at hun ikke brukte prevensjon. Når mannen da likevel velger å ha sex uten å ha kondom, da har han samtykket til at det kan bli barn av det. Så enkelt er det faktisk.Om mannen tenkte "det skjer ikke meg", da er det hans egen idioti han får skylde på. Hi, la mannen betale bidrag, han gikk frivillig med på å ha ubeskyttet sex med deg selv om du vær ærlig med ham om at du ikke brukte prevensjon. Og du - jeg tviler sterkt på at mannen har gitt den korrekte historien til familien sin. Rimelig sikker på at han har sagt du har lurt ham, ikke sagt du ikke brukte prevensjon. Hvis familien virkelig vet at han visste at du ikke brukte prevensjon og mannen valgte å ikke beskytte seg med kondom, da er jo familien helt blåst som støtter ham i å ikke ha kontakt med barnet sitt. Få barnet, gled deg over det - og skriv ham som far så han må betale bidrag :)Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Hun skrev ikke at hun hadde vært åpen og ærlig om det.Hun sa at hun hadde sagt det til han, men ville ikke svare på hvordan dette ble lagt frem. Om hun hadde hvisket det stille i året hans mens de hadde sex f.eks ville han ikke en gang fått dette med seg. Anonymous poster hash: e9a60...442
Eller om hun sa det på swahili f.eks. da ville han jo mest sannsynlig ikke forstått det.Er du helt dum? Hun sier hun har sagt ifra at hun ikke går på prevensjon. Da får vi ta utgangspunkt i at mannen i dette tilfellet forsto det budskapet, men at han valgte å fullbyrde samleie med henne uansett.Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Men hun hadde ikke sagt til han at hun ville ha barn, og hadde tenkt til å reise til Danmark for inseminasjon Anonymous poster hash: 1d174...a90

Så da bør mannen være fritatt alt ansvar, selv om han var klar over at ingen på det tidspunktet brukte prevensjon?

 

Jeg merker jeg blir mektig provosert. Jeg synes begge her både mann og dame har laget en idiotisk situasjon for seg selv og et barn, men de er voksne begge to og har like mye ansvar for det som har skjedd.

 

Anonymous poster hash: 6832b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille uskyldige barn. For en kynisk mor....æsj.

 

Anonymous poster hash: eaea0...862

 

Ja, og far er jo rene engelen som vil ha alle fordelene med ubeskyttet sex, men ikke ta ansvaret i ettertid.

 

Den mest kyniske her er mannen som tross at han valgte å ha ubeskyttet sex så vil han ikke ta følgene av det. DET er kynisk. Mor er det ikke.

 

 

Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hun hadde ikke sagt til han at hun ville ha barn, og hadde tenkt til å reise til Danmark for inseminasjon

 

Anonymous poster hash: 1d174...a90

 

 

Det er faktisk helt uvesentlig. Hun hadde fortalt mannen at hun ikke brukte prevensjon, det var all informasjon mannen trengte for å kunne ta egne valg.

 

Anonymous poster hash: 5dae2...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er idiot, men du er jammen ikke langt unna selv!

Å gå inn for å bli gravid så tidlig i et forhold, med en mann som sier at han ikke vil ha barn. Og så bli sjokkert over at han tar avstand fra det hele..?

 

Det er mulig dette er et troll, men jeg kjenner faktisk til 2(!) stykker som har gjort det samme som HI. Det er bedre å dra til Danmark for insiminadsjon enn å la barnet vokse opp med en far i "nabolaget" som ikke ønsker kontakt.

 

Anonymous poster hash: 0be41...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...