Gå til innhold

Presentasjonstråd ❤️


Soantre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! 
Jeg er 39 år og har to gutter på 7 og 1 år. Førstemann kom som "bestilt", men det viste seg at vi måtte vente veldig lenge på nr. 2 og til slutt ble det prøverørsforsøk. Nå er det en liten fryseprinsesse eller fryseprins som ligger og godgjør seg (forhåpentligvis!) og er 9 uker. Termin er i juli, hvis alt går som det skal! XXX

 

Vi bor i Oslo. Jeg har tidlig ultralyd neste uke og synes tiden går fryyktelig sakte.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg er 26 og sambo 32, vi har en sønn på et halvt år, og jeg har ei på 6 fra før. fikk en uventet førjulsgave da jeg fikk vite at jeg var gravid. var ikke planlagt og gått på minipille. Så blir to tette her. Jeg er fortiden i permisjon og jobber 13% ved siden av på sykehjem. Vi bor på Grua i Oppland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, sambo er 28. Jeg har ei på 5 fra før, dette er hans første. Bor i hordaland, jeg flytta hit fra finnmark i 2014, etter vi møttes på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ylva og mathilde.☺når har du fått termin ?

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉 Endret av Ylva og Mathilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei ylva og mathilde.☺når har du fått termin ?

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉

Har foreløpig fått termin 10 juli, men skal på ultralyd 8 februar og får vite mer da ☺

Har fått fødeplass på AHus men ville egentlig til ullevåll da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei ylva og mathilde.☺når har du fått termin ?

Foreløpig 22. juli, men hun var litt stor på tidlig UL, så kanskje litt tidligere? Har du fått fødeplass? Jeg skal på Ullevål, og satser på føde B for 3. gang, hehe 😉
Har foreløpig fått termin 10 juli, men skal på ultralyd 8 februar og får vite mer da ☺

Har fått fødeplass på AHus men ville egentlig til ullevåll da .

Uh, ja, sogner til Ahus jeg og, derfor søkte jeg i uke 8 for å komme til Ullevål. Det er jo fritt sykehusvalg, men Ahus er jo veldig fint da?! Bare feil vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 30 år, fra Sunnmøre og jobber i næringsmiddelindustrien. Vi har 3 barn fra før, en gutt på 19 mnder, jente på 3,5 år og bonusen min på 6 år.

Foreløbig termin er 20. Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! :) Jeg er 39 år, fra Ringsaker, bor i Bærum. Vi har en aktiv krabat på 2 1/2 og har termin med barn nr. to 18. juli. Begge er IVF. Kallenavn på den lille i magen er Knøtto (knøtt nr. 2;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...