Gå til innhold

Presentasjonstråd ❤️


Soantre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir 33 år i midten av november, bor sammen med samboer og vi har ei datter sammen på 2 år. Bor også i midt-Norge, nærmere bestemt på Nordmøre😊 Jobber som pedagogisk leder i barnehage😊

Endret av Hazel82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 og samboer 24. Vi har vært sammen 5 år nå, bodd sammen i 3. Jeg studerer siste året på sykepleier og bor i Sør-Trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:) jeg er 27 år, samboer 31. Har en sønn på 7 og ei datter på 4, og så kommer det visst en til som ikke var planlagt:p men der det er hjerterom er det husrom;) Bor i Ringsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaa :) 24 år. Samboer å en sønn på 3 år :) mistet i MA 23 september.. Ble gravid igjen før jeg fikk mensen tilbake.

 

Aner ikke hvor langt jeg er på vei :P kansje 5 uker???:P

Håper spiren klamrer seg godt fast å at det går denne gangen.. Håper så gjerne på en lillebror/lillesøster.. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er 30 år å venter nr 2 :) Har ei jente på snart 1 år. Gikk litt fort i svingene her, men samboer mener på at 2 ¨r mellom søsken er bra, så da stoler jeg på han  :tongue:. Jeg er også fra Nordmøre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, 

Jeg er 34 år, gift, fra Akershus og har en sønn på nesten 4 år, som jeg fødte 24 dager for tidlig. Har termin alt fra 2 til 4.juli (avhenger av hvilken kalkulator man bruker), men blir overrasket hvis jeg virkelig føder i juli og ikke i juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) 

Melder meg inn her, men er ikke sikker på når jeg har termin. Det er enda veldig tidlig. Nettopp fått positiv test. Kom litt brått på siden jeg nettopp tok ut spiralen. Jeg er 30 år og har ei datter på 6 år. Samboer er 32. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, folkens!

 

Er ca. fem uker på vei og tror termin blir rundt 17. juli.