Gå til innhold

Presentasjonstråd ❤️


Soantre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir 33 år i midten av november, bor sammen med samboer og vi har ei datter sammen på 2 år. Bor også i midt-Norge, nærmere bestemt på Nordmøre😊 Jobber som pedagogisk leder i barnehage😊

Endret av Hazel82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 og samboer 24. Vi har vært sammen 5 år nå, bodd sammen i 3. Jeg studerer siste året på sykepleier og bor i Sør-Trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:) jeg er 27 år, samboer 31. Har en sønn på 7 og ei datter på 4, og så kommer det visst en til som ikke var planlagt:p men der det er hjerterom er det husrom;) Bor i Ringsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaa :) 24 år. Samboer å en sønn på 3 år :) mistet i MA 23 september.. Ble gravid igjen før jeg fikk mensen tilbake.

 

Aner ikke hvor langt jeg er på vei :P kansje 5 uker???:P

Håper spiren klamrer seg godt fast å at det går denne gangen.. Håper så gjerne på en lillebror/lillesøster.. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er 30 år å venter nr 2 :) Har ei jente på snart 1 år. Gikk litt fort i svingene her, men samboer mener på at 2 ¨r mellom søsken er bra, så da stoler jeg på han  :tongue:. Jeg er også fra Nordmøre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, 

Jeg er 34 år, gift, fra Akershus og har en sønn på nesten 4 år, som jeg fødte 24 dager for tidlig. Har termin alt fra 2 til 4.juli (avhenger av hvilken kalkulator man bruker), men blir overrasket hvis jeg virkelig føder i juli og ikke i juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) 

Melder meg inn her, men er ikke sikker på når jeg har termin. Det er enda veldig tidlig. Nettopp fått positiv test. Kom litt brått på siden jeg nettopp tok ut spiralen. Jeg er 30 år og har ei datter på 6 år. Samboer er 32. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, folkens!

 

Er ca. fem uker på vei og tror termin blir rundt 17. juli. 

Jeg er 28 år og bor i Oslo. Jobber deltid i mediebransjen og skriver på en mastergrad som skal leveres i juni. 

Samboeren min er selvstendig næringsdrivende. 

Endret av EiramB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, gravid med første. Samboer har en sønn fra før 😊 termin ca 22 juli 😊 hadde ma i uke 11 i august, så håper virkelig alt går som det skal denne gangen. Kjenner jeg er litt nervøs...Koselig å se at vi er så mange! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 25 år gammel og venter nr 3. Foreløpig termin er 14 juli, men har blitt satt tilbake en del dager med begge jentene mine. De to minste blir ganske tette i alder så blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :-) Her kommer fjerdemann ca 29.juli om alt går bra:-) søsknene er 17, 14 og tre :-) Jeg er 39 år, gift og bor i Gudbrandsdalen.

Endret av ♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år, mannen min er 33. Vi har en gutt på 8 og ei jente på 3 fra før. ❤️❤️Jeg er lege og mannen min ingeniør. Kom litt seint i gang, og brukte årevis på å bli gravid de første to gangene. Vi har veid litt for og i mot om vi skulle prøve på nr tre, men er veldig glad for at det gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, samboer er 25 og vi venter vårt første barn 25/26. juli. Vi har vært sammen i 6 år og bor i Tromsø. Kjøpte vår første leilighet sammen og flyttet inn i den dagen etter unnfangelse så her går det veldig fort i svingene nå  :ler: Vi gleder oss veldig! 

Endret av fairytales
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller straks 25, venter barn nr 2 med samboer over 5 og et halvt år. Har fra før av en sønn på 17 mnd. Hadde en sa i august så krysser fingrene denne gangen for at alt går bra 😊 Foreløpig termin ser ut til å bli rundt 29 juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, våger meg ut på en liten presentasjon :)

 

Jeg er 42, er gift og har en gutt på 7 år og ei jente på 3 år. Denne spiren var ikke planlagt i det hele tatt, og kom veldig overraskende på oss. Det har ikke helt synket inn enda.

 

Nå venter jeg på innkalling til tidlig UL. Foreløpig termin er 11. juli, men den er litt usikker. Vi har slitt tidligere med å bli gravide, har mistet et barn sent, og de to siste er født lett premature, så det er en stor sjanse for at jeg ender opp i juni klubben.

 

Tiden vil vise. Formen er foreløpig veldig bra. Litt kvalme, dårlig søvn, økt appetitt, oppblåst og ømme bryst.

 

Hilsen Celcius :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He damer. :)

 

Jeg er 25 år, og gubben er 28, han har en datter på 8 år, også har vi en datter på 10 mnd. Vi har vært sammen i 5 år og forlovet i 7 mnd. :) Vi har også en hund på 3 år. :) Det blir ca 1,5 år mellom de to minste. <3

 

Ellers så jobber samboern som rørlegger og jeg som lagermedarbeider. Vi bor i akershus. :)

 

Gleder meg til å følge alle sammen videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så mange allerede, så hyggelig!

 

Jeg er 35, skilt, med 2 barn på snart 7 og 9, og hadde sett for meg resten av livet alene. Så møtte jeg verdens fineste mann i mai, og det bekymret meg at han ikke hadde barn fra før, for jeg er FERDIG med barn. Han var ikke like forsiktig som jeg antok..

 

Såååå, her er jeg. Og jeg gleder meg helt vilt, samtidig som jeg gruer meg. Blir mye å styre med, å skulle flytte sammen mens jeg er gravid, med to barn og fire katter på slep, men det blir nok en ordning på det!

 

Jeg bor i Oslo og jobber i apotek.

 

Blir gøy å bli kjent med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...