Gå til innhold

Trenger hjelp ang laparoskopi og prøverør!


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Skal prøve å gjøre en lang historie kort ;)

Jeg har vært igjennom mange prøverør på Riksen, uten å bli gravid. Tilslutt ble jeg sendt til laparoskopi april 2014. Der de fant ut at jeg har endometriose og en tett eggleder. Gjorde forøk etter dette, uten hell. Alt dette tok på, så etter siste forsøk juni 2014, måtte vi ta en pause.

Nå er vi klare til å starte opp igjen, men det er litt uenigheter om jeg trenger å ta en ny laparoskopi, før oppstart. Jeg føler det er mye på spill her, både fordi endometriosen har vært veldig mye verre siste året, og fordi dette er det siste forsøket vi har rett på offentlig. Riksen vil ikke gi meg svar på hva de synes. Så jeg er nødt til å finne ut på egenhånd. Har time til fastlegen om 3uker, og venter på tlf fra gynekologen. Jeg vil helst slippe et nytt inngrep. Men hvis det har mye å si for miljøet i livmoren, og at det øker sjansen for at jeg blir gravid. Så må jeg jo bare gjøre det. Forresten så er det en liten mulighet for at jeg har PCOS, (er normalvektig).

 

Så til det jeg lurer på.. Vil en ny laparoskopi gjøre sjansen større? Burde jeg gjøre det før nytt forsøk?

 

Håper noen kan hjelpe meg, så frustrert og forvirret!! :P

 

Takk på forhånd :)

Endret av Mammadrømmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Hei :-) Hvordan har det gått med deg? Jeg har endometriose og venter på laparskopi.. Har hatt et negativt prøverørsforsøk bak meg.. Er det ditt barn som er på bildet? Hvor mange forsøk og hvordan gikk det med deg? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...